Fellow's eerste sprong! + MEER FOTO'S

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Fellow's eerste sprong! + MEER FOTO'S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 22:00

Vandeweek vroeg ik me ineens af of mijn maffe hengst eigenlijk kon springen.
Van de zomer was hij wel een keer mee geweest naar het bos waar we een poging waagden tot een boomstam maar ipv zijn benen op te tillen brak hij ze bijna Clown . Erg veel vertrouwen had ik er niet in maar afgelopen weekend toch eens een poging gewaagd Haha!.
Lange hindernis (30 cm?) opgezet en Fell mee de bak in en ik liet hem los. Hij ging meteen aan het racen en toen hij de hindernis tegen kwam was de keuze of hij om zou draaien of springen zo gemaakt.

"Kijk baasje ik vliegggg!!!"
Afbeelding

Meteen hierna waren mijn batterijen op Boos! We hebben hem uit laten racen dus hij heeft nog wat sprongetjes gemaakt maar daar heb ik dus geen foto's van Boos! Linda heeft er nog wel een paar gemaakt. Zodra ik ze heb zal ik ze erbij zetten!

Maaruh, voor mij was het duidelijk, ook mijn maffe hengst kan springen Haha!

[EDIT] FOTO'S VAN LINDA TOEGEVOEGD [/EDIT]

Hieronder de foto's die door Linda gemaakt zijn Lachen Thanx Linda!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Oeps Tong uitsteken Al zeiden de verzorgsters dat het door de wind kwam (balken zijn erg licht en het waaide hard, dus wieweet Knipoog )

My Little Super Pony Lovers
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 04-02-04 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 22:55

BeNGeL schreef:
zozo die springt er lekker hoog over heen de volgende keer iets hoger of toch maar niet ?!


Hij is net 2.5 jaar Lachen. Dit was even kijken of de kunde (lees: zoveel lompigheid als ik gedacht had of toch een springpony) er is Tong uitsteken.
Voorlopig hoeft dit hummeltje niet meer te doen dan 1 keer in de week 10 minuutjes longeren. Ooit, ooit gaan we vast wel hoger Knipoog

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 23:11

Bedankt voor de leuke antwoorden allemaal Lachen

Fairie en Zilverster: Jullie zijn nogsteeds van harte welkom!!!!

Ringo_star: ZE? Hij heeft toch echt 2 ballen hoor, hij zou het moeten horen!! Clown (Btw betekend Fellow kerel/ventje, dus zou wel een rottige naam zijn voor een merrie he? Haha!) Knipoog


En:De nieuwe foto's staan er.
Thanx 2 Linda

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 18:31

Snackie schreef:

eerst vroeg ik me af waarom dat blok in het midden stond..maar om de hindernis breder te maken dus..
vindt je dat blok niet gevaarlijk in het midden?
stel je voor dat ie hem raakt?


Yup, alleen de hindernis is maar smal en dan zal hij er eerder langs af lopen. Dan wordt de hindernis dus iets wat niet leuk is (omdat ik hem toch wilde zien springen en hij het dan niet zelf doet maar het moest).
Zo heeft hij bewijze van de halve bak en sprong hij er zelf overheen wanneer het hem uit kwam.
En dat blok eng? Ik denk dat hij meer pijn heeft als hij tegen een paal omhoog loopt Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 64 bezoekers