Mooie foto's....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Mooie foto's....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 16:45

Met een bagger kwaliteit Boos! Zijn vanaf tv genomen,vandaar..Ontzettend jammer omdat er echt super momenten tussen zitten wat nu dus helemaal niet zo overkomt...Maarja, vond ze stiekem toch wel de moeite waart om te laten zien je krijgt wel een beetje een idee hoe ze op het moment aan het lopen is.....Tips,commentaar en reacties, welkom OK dan!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

...Roept u maar Haha!



KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 20:58

Bedankt voor de reacties en complimenten allemaal! OK dan!

Iwayalover,écht in elk foto topic dat ik plaats vraagt er iemand hoe groot ze wel niet is..Nou,mijn paard is niet zo groot (+-168) maar ik ben zo klein (1.58) Haha!

Fellor, op het merendeel van de foto's heb ik zeker wel contact met de mond.
Op sommige is dat inderdaad wat minder.Het is nog een jong paard dat nu en dan wat moeite met haar balans heeft..Ik laat dan de teugels iets losser en drijf weer naar mijn hand toe,zodat ze haar neusje even naar voren drukt...Anders heeft ze nogal de neiging haar hals 'in elkaar te duwen' .

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 19:26

Wow hee ,wat een reacties! Echt leuk! OK dan! Inderdaad waterkippie, erg mooi he die manen Tong uitsteken (blijven jullie het me hiermee achtervolgen ofzo Haha! )

Ha,okkie1 ben stiekem toch blij dat ik niet de enige ben aan wie zulke vragen worden gesteld Tong uitsteken Hihi,wel komisch hoor.

Taaclover,meer oprichting zou natuurlijk prachtig zijn,maar mijn paard is nog jong en wil ik dus niet forceren. Ben er af en toe wel rustig mee bezig,maar heel erg met beleid. Knipoog

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 15:07

Bloos Bedankt voor de reacties!~ OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers