Actiefoto's van Muzefee (=springtalent)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:23

Zoo(de streepjes doen het niet), wat zijn die hindernissen hoog.....voral die eerste....
Rijd je ook wedstrijden?
Gave foto's hoor!
grtx, Rieja



Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:51

Dat je dat durft....ik rijd wel dressuurwedstrijden, maar springen niet. Ik heb het wel geprobeerd, al verscheiddene clubwedstrijdjes gereden....als ik het oefenparcours doe kom ik wel rond (dat staat dan op 60 cm), maar als ik ' echt' doe (dus 90 cm) werd ik altijd uitgebeld....vorig jaar (of was het alweer dat jaar daarvoor)ben ik er heel hard afgevallen midden in het parcours, toen had ik het wel even gehad met dat springen.
In de les spring ik nu af en toe weleens en dat gaat ook best wel, ze kan het best goed (iedereen zegt altijd dat ze zo'n mooie techniek heeft en blablabla) maar ze racet altijd zo....en in het begin is het altijd moeilijk om haar ervan te overtuigen dat die hindernis echt niet bijt ofzo....en als er dan zo'n zeiltje over ligt, dan springt ze of niet of heeeel hoog....

Nu heb ik een dressuurzadel en dat springt niet fijn (heb ik zondag uitgeprobeerd en ja, ik lag er binnen de kortste keren naast - misschien had ik ook beter m'n beugels iets hoger kunnen doen...grijnz)

In elk geval, wat ik wou zeggen Lachen ik vind het erg knap van je. Succes met de wedstrijden als je daar weer mee kunt beginnen.

grtx, Rieja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers