Primeur... Dioxide te paard...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Primeur... Dioxide te paard...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 21:28

Ahum, tja ik doe het niet graag. maar hier een filmpje voor jullie.
Hij blijft een weekje online staan, en je moet hem even downloaden om hem te kunnen zien.

Ik zit ontzettend belabberd in het filmpje, maar ik had het in menne rug Verdrietig Het filmpje is trouwens van het carrousellen in de les, ik ben de 2e in de rij. Ik weet dat ik bij het doorzitten niet zo gewelidig blijf zitten (op Bacardi tenminste) maar dat is normaal nooit zo.. En ja, ik was vergeten door te zitten na die overgang galop-draf Bloos

Het filmpje

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been


Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 21:58

Het zijn ook manege paarden hé, de meeste zijn vreselijk afgestompt. Bacardi loopt sowizo heel veel met zijn hoofd te schudden (ookal heb je nog zo'n rustige hand). Het voorwaarts drijven helpt meestal voor geen ene reet op hem, zelfs niet als je hem voor bijpakt. Ik viind het trouwens ook niet zo van belang dat mijn paard nageeflijk loopt. Als er maar goed contact is met de mond.

Dat drijven met mijn zit doe ik bijna nooit eigenlijk hehe, tis me ook niet opgevallen dat ik dat vrijdag deed. Waarschijnlijk doe ik dat omdat ik veel last had van mijn rug enzo, dan ga ik best wel vreemd rijden Scheve mond

Filmpje is trouwens ongeveer 17.6 MB Tong uitsteken

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 14:27

cinv schreef:
Wat een RARE les ....! Ik rij al 23j en geef zelf les maa zoiets ;..snpa er niets van..ja leuk anders da filmke Knipoog


Dit is bij ons wat we zoal bij de Instructeurs-Battle (carrousel) moeten doen. Alleen die man (die inderdaad ontzettend schreewt) is niet onze vaste instructeur.

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 16:37

Je bedoelt degene die wegschiet? Dat is Jos met Musketier (het enigste eigen paard) maar dat beest crosst altijd heel de bak door Knipoog
En Tom (de voorste) heeft een iets te hoog tempo voor de rest van de groep Haha!

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 18:11

Die carrousel gaat bij Johan (onze vaste instructeur) ook veel beter. Sinds we Jos hebben is het niveau alleen maar omlaag gegaan Boos!

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 08:00

Waarschijnlijk wel ja Knipoog We hebben Bacardi, Wodka, passoa, Budje, Pilse, Whisky enz enz. Dus het zal gegarandeerd dezelfde manege zijn Knipoog

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers