Na lang wikken en wegen toch maar besloten dat Naomi haar manen eraf moesten. Ik ga wedstrijden rijden én daarbij waren haar manen aan de onderkant behoorlijk dood en dun. Beetje een angstig momentje toen het eerste plukje eraf was (Ik: "Waaah! Nee stop! Stop! Stop nou Nicole! Stop! Stohop het wordt lelijk!" en Nicole - die het voor mij eraf sneed - :"Nee, we gaan nu door hoor, anders loopt je paard met half lang en half korte manen en dat is pas prachtig haha...")
Nou ik moet zeggen, meer dan geslaagd. Koppie is lekker vlot en brutaal geworden en het kleine nekkie komt toch nog net wat meer uit zo.
Vandaag nog gereden. Michelle (miesjje op bokt) rijdt in blauwe rijbroek en ik rij met zwarte rijbroek en blauw vest. Geef commentaar het liefst dus per persoon oid
. Het ging niet helemaal lekker ze was behoorlijk tegen het been soms, maar uiteindelijk toch nog een paar leuke foto's . (Veel foto's werden lelijk door hoge ISO toen het donker werd, waardoor niet alle foto's een Focussed-logo'tje hebben). Eigen commentaar staat tevens bij de foto's vermeld.Foto's staan niet op volgorde
Ik: Achterover zitten en vooruit kijken, hakken uitdrukken
Naomi: Achterhand eronder en wat aardiger kijken mag ook wel (ze was het niet met mijn been eens)
1)

Ik: Vooruit kijken, tenen naar binnen
Naomi: Iets activere achterhand aub
2)

3) Pasje wijken voor rechterbeen
Ik: Tenen... >.<

4) Pasje wijken voor linkerbeen
Ik: Alweer die tenen..
Naomi: Mag wat meer scharen

5)
Ik: Achterover en rechtop zitten, tenen..

6)
Ik: Handjes rechtop (Ik keek btw alsof ik spoken zag vandaar dat mooie gezichtje
)
7)
Naomi: Activer lopen

Toen ging Michelle (miesjje) erop.
8)
Michelle: Vooruit kijken
Naomi: Achterhand sleept er weer een beetje bij...

9)
Michelle: Tenen wat meer naar binnen

10)
Michelle: Rechtop, vooruit kijken
Naomi: Iets minder op de voorhand

11)

12)
Michelle: Handen wat hoger, en ontspannen in de armen, been wat langer maken

13)
Michelle: Recht op zitten, voor je uit kijken, handen wat hoger
Naomi: Iets minder op voorhand

14)
Michelle: Rug recht, vooruit kijken
\15) Nog een laatste foto met haar lekker smoeltje (sorry voor de ISO : binnen is het lekker donker haha)

Link van het ITP-topic
[ITP] Naomi (als 1e?) v.Dosator met deze coupe (kort!)
En wat vinden jullie van haar & haar nieuwe kapsel? (Oude foto's in profiel)
Groetjes!