Primeur! Snowdon @ Work!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Primeur! Snowdon @ Work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 14:09

Waarom primeur? Omdat er nog nooit foto's van Snowdon aan het werk onder het zadel in de bak hebben gestaan Knipoog

Afgelopen woensdag was Marije (jilleroo) met mij en Maya mee naar stal Amanda mocht nog niet gereden worden, want die was de vorige dag gechipt. Toen kwamen de dames maar eens even kijken hoe Snowdon nu liep en hebben wat foto's gemaakt.

Ehm ja... Snowdon heeft een flinke poos stilgestaan en ik heb lang niet echt serieus gereden in de bak. Ik vroeg hem dus niet alteveel, probeerde hem gewoon zelf zijn balans te laten zoeken, want dat is waar hij snel problemen mee had (Hij is dan ook nog maar 4,5 jaar). Ik vond het wel redelijk gaan, alleen ikzelf zat echt beroerd. Maarja, het was ook "ff snel wat rijden in de bak" eigenlijk... En ik ben soort van gewend geraakt aan het zonder zadel rijden... Owja let niet op de blubberzooi Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ff lekker waterspetteren
Afbeelding

en SPLASH!
Afbeelding

Kiekeboe, zijn jullie nat geworden? Schijnheilig
Afbeelding

*edit: aantal foto's verduidelijkt*
Laatst bijgewerkt door snowdon op 22-01-04 14:31, in het totaal 2 keer bewerkt



snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 14:32

jilleroo schreef:
ja we waren nat.. doe niet zo schijnheilig Haha!


Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 15:48


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 15:55

littleroosie schreef:
Heb je nou een cap op?!?! Dit is volgens mij ook voor het eerst dat ik dat zie Haha!
Leuk om weer foto's van Snowdon te zien. Volgens mij had je hierna wel aardig wat poets werk of niet? Knipoog


Ja op deze stal waar we sinds 1 november staan, is een cap verplicht dus ook ik moest er aan geloven Knipoog

En poetswerk? NIETS! De volgende dag was ie weer zo wit als ie zijn kon Lachen Heerlijk zo'n zelf-cleaner-tink Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 16:07

tinkernikky schreef:
Leuke foto's Leon, spettert zo lekker he in die plassen...
Heel je singel onder de modder...hihihihih
snowie is een poepie

Bij ons op stal onder de 18 ook cap verplicht!
Dus ik hoef het lekker niet! maar doe het wel heel vaak, vooral op ander mans paard en of inrijd paard en altijd op de buiten ritten!!


Ik zal eerlijk toegeven dat ik uit mn eigen eigenlijk nooit een cap opzet Bloos Bij de haflingers die ik (in)reed (vanwege drukte ff gestopt) had ik altijd gewoon simpel mn petje op en soms "vergeet" ik de cap ook wel eens bij Snowdon Schijnheilig Maar ik snap wel waarom men het verplicht stelt, dus hou me gewoon aan de veiligheidsvoorschriften Lachen *op onze nieuwe stal straks, cap niet verplicht, maar misschien ben ik er nu wel zo aan gewend geraakt...* Knipoog

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 17:19

LadyFilou schreef:
haha je mag m wel es wassen Knipoog
wel leuke foto's! Haha!


Ik vind hem juist zo schoon Verdrietig En btw we hebben op stal alleen koud water, dus we wachten nog even met een flinke wasbeurt Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 18:43

LadyFilou schreef:
aha..
ja ik von m al wel vies een paar weken geleden,toen ze nog op de wei stonden (Amanda en Snowdon) ..ja ik rij dr altijd op vrijdags langs alsk naar Filou ga Tong uitsteken Haha!
kun je niet een paar emmers met lauw water vullen bij hun binnen? of i.d?
naja anders issie ook wel weer vies nadat ie buiten heeft gebanjerd Tong uitsteken

Toen ze nog buiten stonden was ie idd zo vies haha, maar alleen benen en staart trouwens. Ze staan echter al enkele weken binnen en af en toe in de bak en nu is dus hartstikke schoon!

Ik zie ook gewoon het nut niet in van wassen in deze periode... ik laat hem lekker de vieze Tinker uithangen Lachen De volgende dag is ie toch weer vies!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 20:17

dapperdier schreef:
Leuke foto's, mooie draf heeft snow!


Vind ikzelf ook Lachen Behoorlijke knie-actie zo op zn tijd en toch ook strekkende draf Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 14:26

dundayescape schreef:
ga een keer rijden op het srand (nog meer water)!!!!!!!!!! Haha!



Jaaa dat wil ik altijd al een keer doen met Snowdon... ben benieuwd hoe hij reageert op de golven en het schuim!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 18:28

offtopic: Margje maandag dus eerste rijles? Tong uitsteken

ontopic: rechtop zit ik eigenlijk altijd wel, heb alleen altijd problemen met die lange stelten van me Knipoog

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 20:01

Misschien een keer met een mooie droge bak en een mooi zonnetje op de achtergrond Knipoog Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers