Ik ben wiseguy vrienden noemen me wise helaas heb ik nog niet zo veel vrienden ik ben namelijk een beetje bang voor andere paarden ( mijn baasje denkt dat ik getrapt ben geweest door een paard als veulen aangezien ik een flink litteken tussen mijn borst heb

me beste vriendje is zolo van xzolox op bokt.
Ik ben vanaf januari zadelmak heb even pech gehad had namelijk mijn been hard gestoten echt super stom!!

Ben dus even uit de running geweest en vanaf mei 2007 weer lekker aan de gang.
Vandaag kwam rhonda ilzjuh hier op bokt om foto's te maken van mijn baas en ik tijdens het rijden.

mijn baas vind ze goed gelukt rhonda alleen wat minder maar ja het zijn oefenfoto's toch ..??

nog even een aantal punten van mij en mijn baas.
Ik (wiseguy):
* loop vaak nog te diep ( vind het nog moeilijk om opgericht te lopen en dat hoeft nog niet zo van mijn baas)
* actiever achterbeen krijgen.
* luisteren naar het been !!!
baasje:
* rechter op zitten
* contact houden met de teugels
* tenen naar binnen draaien
* hakken naar beneden drukken
naja hier komen de foto's let op ik ben nog niet zo lang onder het zadel !! en moet nog veel leren

(natuurlijk zijn we eerste netjes wezen instappen

nog wat gespannen en uit elkaar gevallen.

lekker actief maar wel te veel op de voorhand en baasje te veel voorover.

hier is het contact weg maar ik loop mooi in een rustig drafje goed voor de oefeningen! baas moet hakken naar beneden!

middendrafje dit vind ik nog moeilijk waardoor ik niet netjes blijf lopen gelukkig vind mijn baas dit *nog* niet erg en geeft ze me hier de tijd voor!

prima foto alleen mijn baasjes hakken weer *zucht*

galopfoto ook wel fijn.

als laatste het begin van halsstrekken.

wees niet te hard voor mij !! wel hebben we uiteraard wat aan tips maar hou het gezellig!

p.s 14 okt hebben we ons eerste wedstrijdje.

groetjes wiseguy!