picture perfect????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 16:55

Heb even gekeken wat jij over Quinto in je profiel hebt staan: "Wat hij t allerbeste kan?? Z'n eigen stront op zoeken en daar precies in gaan liggen met het deel van z'n lichaam wat niet door de deken wordt bedekt."

Grrr... al die schimmels zijn hetzelfde! Manjo zat ook altijd onder de stront- en piesvlekken. Borstelen en wassen hielp ook voor geen meter Frusty . Maar toch... ik heb nog steeds een zwak voor schimmeltjes! Lief hoor, jouw Quinto, staat 'm ook goed dat blauw! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 17:39

Heb ook een foto van mijn viezerik, zie hieronder. Omdat het zo'n leuke actiefoto is, had ik 'm op m'n werk een tijdje als bureaublad op m'n pc. Kreeg ik allemaal van die opmerkingen als: 'Huh? Heb jij een bont paard?'...

*LOL* *LOL* *LOL*

P.S. Deze foto is natuurlijk in eerste instantie weer veel te groot Frusty maar Bart is ff niet online. Hij zal 'm straks wel verkleinen, dat kan ik niet zelf... Boos!

Oh thanks Bart! Lachen Minder groot, maar niet minder vies... Tong uitsteken

[img]../upload/29/mawei95.jpg[/img]


_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-08 20:31 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 18:05

Ja erg he? Ik was een paar dagen niet geweest en hij had al die tijd in een blubberwei gelopen. Niemand van stal had 'm gepoetst, dat had ook helemaal geen zin want hij rolde echt minstens 10 x per dag... Vind het wel een erg stoere foto, zo met die oortjes naar voren! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers