Hoe het allemaal begon... uit de oude doos!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 12:45

KIM IK HAAT JE Extreme duivel Extreme duivel Mensen dit is dus weer het werk van Evil Nimber

En ik ben ook niet het nichtje van Kim, maar het nichtje van Frans, de boer of stalhouder, hoe je hat dan ook wilt noemen.

Kim bedoelde dat daar op stal altijd in de vakanties sinds haar 8e (ik dus) een nichtje van de boer logeerde.

Samen haalden we altijd streken uit. Met de nu oude ponies Paula en Lady gingen we door de bossen crossen en zonder zadel over boomstammetjes springen enzo.... of bokje springen van achter erop.
Ook werden we achternagezeten door Everzwijnen.....Brr

_________________
Ik haat jou méér!!! <font color=red> Kim

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-11-08 11:52 ]</font>



Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:41

jaja, wij hebben wat meegemaakt samen hahahaha
Inderdaad die potloodventer, yuk wat was dat toen ranzig!! En wij hem maar uitlachen!!..... zooo triest, maar het was wel eng, hij kwam ook nog in zijn auto achter ons aan!!! Uiteindelijk zijn we gered door twee oude dames op de fiets...

Achteraf zeiden we dat we tegen hem hadden moeten zeggen dattie een heel klein pikkie had en dan heel hard lachen, maar we waren 14 ofzo, dus dat durfden we niet!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 10:04

Ja er zijn er nog zoooo veel meer!!
Zoals die keer met die everzwijnen! Kim en ik gingen samen, zoals zo vaak ´s zomers naar de hei. Ik op Liza (halve Belg, heel gaaf beest) en Kim op Floor.
Wij rustig rijden en kletsen oja en keihard zingen in het kroondomein. We reden daar altijd op een ruiterpad en daar lagen altijd en heleboel van afgezaagde boomstammetjes gemaakte sprongetjes waar we dan overheen gingen springen. Althans Floior sprong erover heen en Liza ermidden in of sprong helemaal niet, zodat elke keer het aantal hindernissen minder was geworden als wji daar hadden gereden.
Nou goed, wij dus rijden op dat ruiterpad, horen we opeens vlak naast ons een heel hard geknor. Komen er een everzwijn en kindertjes uit het bos.... achter ons aan!!! Hellup!! Dus wij keihard in galop over dat ruiterpad met allemaal sprongetjes en heuveltjes en die beesten achter ons aan, tjonge die kunnen echt heel hard rennen!!!! uiteindelijk stopten ze en zijn denk ik weer teruggegaan naar hun plek... ze dachten waarschijnlijk dat wij ze wilden aanvallen ofzo....of hun kinderen wilden opeten ofzo... Vork Vork

Oja en we gingen ook altijd ijs halen bij zo,n rijdend ijskarretje die op zomerdagen in het bos stond.... maar dat kan Kim beter zelf vertellen... Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 10:44

ja wordt wel een beetje kippig Haha!
Ik vond trouwens laatst een foto thuis, die bewees dat ik vroeger ook al een kipje was!! Zal hem als ik weer thuis ebn, op bokt zetten!!!
Zie je bij Kippenhok (hahaha nu al melig!) Haha! Haha! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, denisesilver, IASCrawler en 38 bezoekers