1.

2.

3. Dat oortje op mij gericht

4. Stukje tölt

5.

6.

7.

8.

9.

Dat was het, wees een beetje lief voor ons
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Carolaa schreef:mooie ijslander om te zien maar waar zijn in godsnaam je schoenen???
Ik was op hakken (wat al bijna nooit voorkomt) en dat liep ik toch liever op blote voeten, het was toch lekker weer.
verder super leuk paardje succes verder
leuke pony!
Ze kan natuurlijk best ergens van schrikken, maar ik ben in de 3 weken dat ik haar heb al best veel met haar bezig geweest, veel gewandeld en lekker gepoetst, en ze gaat echt niet zomaar uit het niets aan de kletter
grapje
IJsco voor de oliebol?
Noemy schreef:Dankjulliewel!
@Puchje: Het is een IJslander, geen KWPN'erZe kan natuurlijk best ergens van schrikken, maar ik ben in de 3 weken dat ik haar heb al best veel met haar bezig geweest, veel gewandeld en lekker gepoetst, en ze gaat echt niet zomaar uit het niets aan de kletter
Een IJslander kan net zo goed schrikken als een KWPN-er. Bovendien heb ik mijn ijslander een jaar, heb haar ruim 3/4 jaar verzorgd en ken haar door en door dacht ik. Heb het dus af en toe wel mooi mis...
Ik zie er zoiezo het nut niet van in om rijkleding aan te doen als ik ernaast loop. Handschoenen vind ik zelf ook niet nodig, maar dat is mijn mening. Goede schoenen was wel handig geweest, maar ik vind het zo ook prima