Springfoto's Shariff

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Springfoto's Shariff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 13:24

heey! Haha!
Gister had anne ( PePpErLoVe ) haar foto dinges meej..
en toevallig was ik ff aant springen.. nouja Dus.. maar ff foto's gemaakt he? Tong uitsteken Nouja.. Ik geweest Stephanie ( Cloverdale ) en Anne ( PePpErLoVe ) ook nog ff gegaan..

Ik op Shariff met een sprong van 85 cm.
Afbeelding

Ik op shariff met een sprong van 85 cm.
Afbeelding

Ik op shariff met een sprong van 1.05 METER!
Afbeelding

Anne op shariff met een sprong van 85 cm.
Afbeelding

Anne op shariff met een sprong van 85 cm.
Afbeelding

Stephanie op shariff met een sprong van 85 cm.
Afbeelding

Stephanie op shariff met een sprong van 1.00 METER!
Afbeelding

Shariff en Ik zeggen DOEIII
Afbeelding

Shariff you rock my world. (L)



Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 13:42

Jah DUhHHHH dei sprong staat so wankel dat die er zo afvalt.. Hoeso heeft mijn pony niet zo'n goede techniek waar slaat datnou weer op :S

Shariff you rock my world. (L)

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 15:56

nou weet ik nog steeds niet wat er mis is met de springtechniek van mijn pony want ik zie het dus niet

Shariff you rock my world. (L)

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 11:24

Ik spring toch NIET officieel. Wel Onderling waar ik inmiddels L ga starten. Owjah trouwens, Neej ik trek me er niet veel van aan nee wat iedereen zegt. van mij part zet je er een heel commentaar verhaal bij ik luister er toch niet naar.

Ik ben niet zo'n wedstrijd persoontje. ik rijd wanneer ik zin heb en als ik geen zin heb ga ik met um wandelen ofso lange lijnen, vrijheidsdresuur. Als ik een wedstrijd heb oefen ik soms helemaal niet. wat maakt mij dat nou uit ik vermaak me wel met mijn pony. en trouwens voor al dat commentaar over mijn houding enzo heb ik een instructrice voor..

Tog bedankt voor SOMMIGE commentaar Knipoog
Liefs, Ons

Shariff you rock my world. (L)

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 00:28

Go Stephanie!! Kom op Jongens waar slaat dit op .. wie zegt dat ik niet aan mijn pony denk. Ist fijn ofso om te zeggen dat mijn pony geen goede techniek heeft, ik zeg tog ook niet bijvoorbeeld dat jou'n pony walgelijke gangen heeft. Dat is net zoiets. En die tips? neej cker ik vroeg er niet om nee. je kan toch ook gewoon zeggen. leuke foto's en veel plezier. En wie zegt dat ik niet tegen kritiek kan.. WAT weet jij er nou van. Ik heb lol met mijn pony, en mijn pony heeft altijd in deze bak gelopen, Onze bak is altijd nat , Jah en als je een manege ponytje hebt die gelijk altijd wat heeft, dan moet je het niet doen nee. mijn pony is slim genoeg . En wat betreft die banden? wij zijn niet zo rijk om van die nette hindernis paaltjes te kopen hoor, DAMN dit is egt een zeiktopic geworden geloof ik.. ik zal binnenkort wel ff op het uitroepteken drukken.

Shariff you rock my world. (L)

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 00:31

Citaat:
ja kom voor het vriendinnetje op sorry hoor maar jij mag ook wel eens wat netter reageren


Hoe wil je dan dat we reageren..

Leuk dat je dit allemaal ff zegt, maarjah ik, Cloverdale en Pepperlove zijn een beetje dom en wij springen in een blubberbak en geven jullie helemaal gelijk in wat jullie zeggen.

NOu egt niet..

Shariff you rock my world. (L)

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 12:55

Sorry hoor ik reageer hier egt niet meer op ik word er egt STRONT chagrijnig van, Ik heb al eerder gezegd dat de bak helemaal niet glad is. Zelfs de eigenaar zegt er nix van. En hoe kunnen jullie nou op een foto zien of de bak glad is of niet

Shariff you rock my world. (L)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 bezoekers