Eindelijk eens fotos van het 'normale' rijden....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:52

sterkte alvast, je hebt je slof echt te strak vast
Laatst bijgewerkt door Lenn op 17-12-03 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt


Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:02

Ik ben normaal ook niet zo'n slofzeurder, maar nu heeft ze hem gewoon echt veels te kort vast, daarom wenste ik haar alvast sterkte voor het bokt-leger Haha!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:18

fashion doe niet zo kinderachtig haha
kweet niet of de bozen onder ons dit nog lezen, maar kijk, ook al gooide ze op het moment van de foto haar hoofd omhoog, je hebt de slof gewoon te kort vast.. jammer dat je dat niet ziet

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:24

Anike schreef:
Hahaa!!
jullie denken echt dat ik niet weet hoe ik een slof moet gebruiken hea..!?
maar als jullie nou eerst eens vragen hoe die pony zel fis dan zou je toch ook wel weten dat er niet zonder reden met slof gereden wordt..??

Paarden smeden geen plannetjes maar hebben meestal een reden om 'vervelend' te zijn, waarschijnlijk schud ze met haar hoofd om onder de druk of een onrustige hand oid uit te komen, daar heeft ze iig zeker een reden voor.
En nee, je weet niet hoe je een slof moet gebruiken anders had je hem niet zo ontzettend strak gepakt.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:42

ach, zolang ze de rest van het topic maar lezen

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 22:26

machie"]
[quote="FasHi0n schreef:
ik wil dat jullie nu stoppen met het afzijken van Sammira en Anike.. het is nu genoeg gweest... ze is nu op haar fouten gewezen.. we zullen er eens naar kijken als herman wientjes langskomt van het weekend.. een a.s. dinsdag gaan we met sammira naar Arjen Teeuwissen.. en dan gaan we zoeken naar een andere oplossing... vriendelijk bedankt maar het is nu wel genoeg!!


wil jij dat stoppen met het mensen beledigen via PB's?
Mevrouw de Z2 amazone!
[/quote]
haha jou ook al


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 34 bezoekers