Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lauraapje schreef:ziet er heel goed uit en ik vind je houding mega meevallen hoor!
veel succes zondag!
jij doet devil nu toch verzorgen?? jackiemischa schreef:Foto`s zijn mooi scherp, paard loopt leuk.!
verography schreef:Zag er goed uit hoor lee, en je weet dat ik eerlijk ben
Naughtytje; zeker weten dat ik er al veel geschoten heb maar met deze ben ik dus niet tevreden. lee gaat dus vaker voor mijn lens rijden(vooral de eerste bak heeft een rotte belichting qua zonlicht)
Jamie: bedanktfijn dat andere ze wel scherp vinden.
En lee, lekker rustig blijven gaat helemaal goed komen, ik zal er zijn als je personal fotograve en je moet er gewoon helemaal voor gaan. Je heb met Naomie al ervaring in de M kunnen opdoen, ookal is dit onderling. Je kan het meid!
MyHorseGirl schreef:Ik ben het er helemaal mee-eens, super mooi beenwerk! Leuk paardje ook
hey leonie leuke foto,s trouwens

luwaniej1 schreef:MyHorseGirl schreef:Ik ben het er helemaal mee-eens, super mooi beenwerk! Leuk paardje ook
dankje, ben ook trots op me moppie

wsundayl schreef:He Le van mij ook nog veel succes voor morgen, commentaar is al gegeven.
Had nog een ding toe te voegen, wat ziet ze er al een heel stuk weer beter uit. Gaat helemaal de goede kant op met der.
Jammer dat ze nog te diep ging, maar toch nog een winstpunt, dus dat is netjes! Ook leuk dat de jury zo positief was

) luwaniej1 schreef:Lauraapje schreef:ziet er heel goed uit en ik vind je houding mega meevallen hoor!
veel succes zondag!
dankje weljij doet devil nu toch verzorgen??

Bo0wiee schreef:wat een super leuk paard en echt knap dat je in 13 wedstrijden M bent..
houding ben ik zelf niet tevree mee hoor, word ook aan gewerkt