Weer eens longeerfoto's van Ozep en Triumph

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Weer eens longeerfoto's van Ozep en Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 17:32

Ozep doet het echt heel goed afgelopen tijd,
hij heeft altijd al veel buiging gehad in zijn sprong maar plaatst het achterbeen nu er veel meer onder als dat hij voor een paar maanden terug deed.
Ook begint hij nu met wat meer kniegebruik te lopen. Zijn hals heeft zich ook aardig doorontwikkeld.

Even losdraven:
Afbeelding

Touwtjes eraan:
Afbeelding

Afbeelding

Geconcentreerde blik met schuimmondje:
Afbeelding


Triumph heeft een hele poos stilgestaan,
nadat ik redelijk hersteld was van mijn knie heb ik hem laten castreren en daarna vond ik hem niet fijn meer lopen. Wel als hij gewoon los in de paddock, wei of bak liep, maar niet wanneer ik hem weer wilde oppakken aan de longe. Hij werd dan heel kort aan de voorkant, de meeste mensen zagen er weinig aan, maar het was niet wat het voorheen was.
Ik kan mijzelf achteraf wel voor mijn kop slaan want nu weet ik eindelijk waar het aan ligt. De laatste keer dat ik hem longeerde voor de castratie heeft hij een aantal mallotige springen gemaakt, daarbij trok hij de longeersingel meer naar voren en zo spieste hij het pinnetje van de gesp in zijn been, dat was toen een aardig diep putje.
Hij is dus achteraf heel gevoelig geweest op die singel, zodra hij hem weer tegen zijn voorbeen aanvoelde stapte hij gelijk weg en maakte zijn pas net niet helemaal af. Ik ben zo opgelucht! Had er echt pijn in mijn buik van! Vandaag heb ik de singel anders vastgemaakt en hij liep eerst nog wat twijfelachtig, maar daarna als een zonnetje.
Ik heb van hem maar een paar fotootjes gemaakt, want was te veel aan het genieten Haha!

Ik probeer hem beter op het achterbeen te krijgen maar dat gaat meestal nog ten kostte van zijn front:
Afbeelding

En als ik meer uitdrukking in het front wil loopt hij van het achterbeen af: Haha!
Afbeelding

Iedere keer heeft hij een korte periode dat hij wat 'wringt', maar daarbij wel sluit, redelijk op het achterbeen blijft en ook nog front houdt:
Afbeelding

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:41

mmm... ik zie geen jeweetwel-Triumph!
Stel je ze (mn Ozep, die is al verder in de training) ook wel eens hoger in? Ben ook wel nieuwsgierig naar plaatjes daarvan!

*edit: o, nu zie ik Triumph wel* Verward
Hij heeft nog wel een bollig buikje volgens mij?
Laatst bijgewerkt door abby op 08-12-03 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:42

aaah jammer, kruisjes. Was wel benieuwd

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 18:21

Ik vind alleen de kwaliteit van jou foto's altijd al zo lekker om naar te kijken Cool

Jeetje wat is Triumph veranderd van wat ik nog in mijn hoofd had van hem! Echt een heel gaaf dier
En Ozep is altijd al leuk geweest Lachen

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 18:23

Leuke foto's hoor!!! Ze lopen netjes, maar wel erg laag/diep! Superrr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 18:24

Veel te diep Haha!

Ziet er goed uit hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:12

Zie je wel, ik ben niet de enige die Triumph te vet vindt Haha! Knipoog

Ik vond Ozep gisteren opvallend opgeknapt, met name in zijn voorbeengebruik OK dan!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:14

Argh, b*tch!! Jij hebt die super mooie vet cool gave peesbeschermers die ik ook wil hebben maar die mijn portemonnee niet leuk vindt Haha!
Ozep loopt er weer super bij! Jammer dat Triumph nog een beetje wringt, maar hij heeft wel een super mooi front joh!!

Tammietjeeh

Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:25

Mooie paardjes Kwijl Kwijl Kwijl
Leuke foto's!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:55

triumph vind ik erg mooi en actief!

maarrehh denk je wel aan de loodlijn, lieve schat? Tong uitsteken

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:56

Triumph is erg in zijn voordeel verandert! Ik vind hem er echt al 10 keer beter uitzien dan van de zomer. (alleen hij heeft wel een pens)

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:31

Triumph heeft echt een leuk buikje, zo lijkt hij wel een beetje op mijn pony, die niet dunner te krijgen is.
Ik vind Triumph wel erg gaaf!!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:45

Joh, heb je hem na het casteren ook laten dekken? Haha!
Wel fijn dat je gevonden hebt wat hem dwars zat.

Ozep loopt er ook lekker bij zo

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:13

Supermooi paarden zeg! Kwijl
Zien dr allebei super uit zo te zien Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 22:47

Triumph blaast zich met dit weer ook nog eens op waardoor hij helemaal een hangbuik krijgt, ach, we gaan het nu weer oppakken dus dan komt het vast goed.

Loodlijn schmoodlijn, goed longeren kan je zowel hoog als laag, als ik deze plaatjes zo zie vind ik ze fijn door het lijf lopen.

Mooi setje beenbeschermers he?
Was meer nood dan deugd hoor, Ozep had begin dit jaar van die gevoelige benen en neopreen verdroeg hij toen even niet. Deze zijn met leer gevoerd (En inderdaad erg duur).

Abby,
bedoel je onder het zadel of aan de longe?
Van Ozep heb ik eigenlijk alleen maar trainings foto's, Triumph stel ik regelmatig ook in de training iets hoger in, daar heb ik een paar fotootjes van in mijn profiel staan. Longeren doe ik alleen maar diep zoals Triumph, of dieper zoals Ozep.

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:11

Je paarden zijn idd weer erg in hun voordeel veranderd.. Maarr is de bak bij jou niet keihard???

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:37

Nou, die lopen wel lekker zeg! Kan natuurlijk niet heel veel zien vanaf een foto... Maar de foto's zijn leuk en triumph is erg mooi. Aleen idd een erg bollig pensje, ziet er erg gezond uit!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:59

Als Triumph zo loopt mag hij van mij best een buikje hebben hoor! Het zij hem vergeven OK dan! Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 09:02

Ze zien er toppie uit, wat een speknek heeft die Ozep toch he Haha!. De foto's van Triumph zijn op mijn pc een beetje donker helaas Boos!.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 09:43

Mooie foto's!! Ozep is gaaf... die zit nog mooi in zijn haar, zeg!! Hoe krijg je dat voor elkaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:02

Lekker gespierd die Ozep van je! Ziet er goed uit! OK dan! Start je hem nog weleens??? En hoe doet ie het op wedstrijd?

Triumph is ook een kanjer!! Maar idd, dat buikje..... Haha!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:21

Ziet er goed uit, bij allebei trouwens!

Triumph ziet er best uit..ach als je weer gaat rijden is dat hangerige er heel snel weer af.
Heb je al een debuut gepland met hem?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:27

Inderdaad, ze zijn goed opgeknapt. Apart voorbeen van triumph op die ene foto. En hij mag inderdaad wel een kilo of 50 kwijt Haha!

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:36

Citaat:
Abby,
bedoel je onder het zadel of aan de longe?
Van Ozep heb ik eigenlijk alleen maar trainings foto's, Triumph stel ik regelmatig ook in de training iets hoger in, daar heb ik een paar fotootjes van in mijn profiel staan. Longeren doe ik alleen maar diep zoals Triumph, of dieper zoals Ozep.


Ik bedoelde aan de longe, maar die vraag heb je meteen al beantwoord! Verder no offence, maar gewoon nieuwsgierigheid.

Dat bollige ken ik trouwens... Meagan mag nu sinds vrijdag ook iedere dag aan de longe en dan zie ik ook zo'n schommelbuikje in de rondte gaan (met inmiddels een wollig uiterlijk)! Komt vanzelf weer goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:49

Picasso schreef:
Start je hem nog weleens??? En hoe doet ie het op wedstrijd?



Hoe is het eigenlijk met je been?
Door de vraag van Picasso denk ik daar nu pas weer aan Bloos

Triumph ziet er super uit, ik kan bijna niet wachten tot Usti ook een jaar ouder is en ook serieus aan het werk kan.