Haflingerdag ermelo 20 september

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Haflingerdag ermelo 20 september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 17:54

Hehe, eindelijk eens mijn foto's van de haflingerwedstrijden. Ik was daar met Jip en verder nog met Merlin, van Denise en Wodan, van Martin. Heel de familie van Denise was ook mee (haar vader en broertje hebben de foto's gemaakt) en ook de hele familie van Martin (zijn vrouw heeft voor het eerst zelf een dressuurproef met Wodan voor de wagen gereden). Zij waren vorig jaar ook al geweest, dit jaar was ik voor het eerst mee.

Jip is niet zo'n dressuurpony, maar heeft toch wel zijn best gedaan, we deden mee in de rubriek B zonder startkaart en we hadden 160 punten.

Draven:
Afbeelding

Galop:
Afbeelding

Halsstrekken:
Afbeelding

Springen vind hij des te leuker en dat kan hij best goed ook:
Afbeelding

En tot slot was er nog de parade:

Hier ik op de voorgrond en Denise naast mij. Kijk eens hoeveelk er nog achter ons rijden? Wij reden nl. bijna vooraan en in totaal deden er rond de 100 haflingers mee aan de parade, geloof ik.
Afbeelding

Hier Wodan, waar Martin zijn handen vol aan had. Maar dat kwam, omdat ze tijdens de parade een housemuziekje op hadden staan en dat draaien ze ook bij indoor-marathons, dus Wodan dacht "Gáááááán!!!"
Afbeelding

Hier werd het Wilhelmus gespeeld en moesten we met zijn allen salueren. Denise en ik staan naast elkaar op de achterste rij, Merlin kijkt naar Jip en Jip gooit een beetje met zijn hoofd.
Afbeelding

Nou dat waren ze. Ik vond het echt een hele gave dag, volgend jaar wil ik weer! (Ik weet niet of dit voor Jip ook geldt, hij is meer recreatiepony en was na deze hele dag doodop, zondag was het echt een zielig hoopje pony dat de hele dag heeft staan slapen).

Irishcoffee

Berichten: 136
Geregistreerd: 25-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:40

Leuke foto`s! Had het graag in het 'echt' gezien...
Enne leuke haflinger is Jip! Bleven ze trouwens allemaal rustig zo met
z`n allen achter elkaar? Tong uitsteken

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 18:58

Nou, ik heb wel een maeisje met haar haf over het terrein zien vliegen, even later is dat meisje er ook vanaf gegaan en heeft haar moeder verder meegereden. En er waren meer aanspanningen die het probllem hadden dat Martin ook met Wodan had: hard willen door de muziek! Maar over het algemeen bleef alles wel netjes achter elkaar.

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:06

oh heel gaaf wil ook met mijn haf

adres??

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:10

Leuke foto's zeg!!
Volgend jaar moet ik ook maar eens foto ervan gaan maken.
Jammer dat ik er niet bij de parade opsta, maar het ziet er idd wel mooi uit zo met die hoeveelheid haflinger achter elkaar.

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 10:11

calemity_jane schreef:
oh heel gaaf wil ook met mijn haf

adres??


Het wordt georganiseerd door De Aangespannen Haflinger:
www.deaangespannenhaflinger.nl

Ze organiseren allerlei dingen, in verschillende regio's, maar dit is een landelijke dag. Je hoeft trouwens niet lid te zijn om toch mee te doen.