De Witte Wieven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 18:43

Ik ben daar ook eens binnen geweest, maar ik vond dat de paarden er niet zo goed uitzagen.
Er waren er 3 met een overbeet, waarbij allemaal van die 'hooiballen' op de grond lagen omdat ze niet goed kunnen eten en die beestjes waren helemaal niet zo oud.
Ik heb er een paar zien staan met bulten op de rug
(maar misschien was dat omdat ze midden in de bossen zitten en dat ze last van insecten hebben).
Ze glommen geen van allen, waren allemaal vies.
Er reed een meisje in de bak, met een van de paardjes van De Witte Wieven, maar dat beest was niet vooruit te branden.
Ik was me eigenlijk zwaar tegengevallen eerlijk gezegd. Je zit trouwens daar heel erg hutje mutje en de wc's waren hartstikke vies. Overal lag wc-papier en nergens was zowat de plee doorgetrokken. Ik vond het allemaal maar een zootje! Maar goed, misschien ben ik wel net op een verkeerd tijdstip daar binnengewandeld.

Groetjes van Patricia

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions


JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 20:06

Zou best kunnen dat ze de boel helemaal vernieuwd hebben hoor. Ik was er een jaar of 4 geleden wezen kijken, dus misschien heeft de hele boel intussen een opknapbeurt gehad.

Nee ik denk het niet ik weet het wel zeker, want de foto van die stallen komt me helemaaaaaaal niet bekend voor.

Toen ik er was, was het best warm. Misschien dat de paardjes er daarom ook niet helemaal florissant bijstonden.

Die paardjes die er stonden kwamen bij een manege uit Capelle of Zevenhuizen (een van de twee) vandaan, waar ik eigenlijk ook niet zulke leuke verhalen vandaan heb horen komen.
Maar dat zijn maar verhalen, die neem ik altijd maar met een korreltje zout,

Groetjes van Patricia!

_________________
Lekker belangrijk!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jessica op 2001-10-28 15:59 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 60 bezoekers