Treasure aan het werk.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Treasure aan het werk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 00:15

[ITP] Treasure voor het rijden
En hier moest ze er dus aan geloven. De foto's zijn al van anderhalve week terug ongeveer. Toen waren we nog aan de nieuwe schotten van de bak aan het werken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Commentaar is welkom . Over mijn cap Bloos! helemaal vergeten Bloos ...


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 14:46

Dankjewel allemaal Haha!

Ik heb niet echt een geheim waardoor ik netjes zou zitten Bloos heel erg bedankt voor het compliment trouwens Ik denk veel verschillende paarden rijden ofzo... Ubung macht der Meister he Knipoog


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 17:46

Dankjewel.
Over de martingaal. Wij gebruiken bij alle (jonge) paarden een martingaal. En aangezien zij pas 3 is, bij haar dus ook. Puur voor het geval dat. Op de foto's kun je zien hoe los dat hij hangt dus hij werkt echt alleen maar in als het echt nodig is (heb ik bij haar nog niet meegemaakt).

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 18:34

Ze is inderdaad een flinke tante (met een mooie naam he Knipoog ). Ze is een Wolfgang X Julio Mariner xx en ongeveer 1.67m. schat ik. Maar ze oogt hoger. Toen ze kwam was ze nogal dik en wat minder bespierd. Nu is dat vet spieren geworden en ze is een stuk mooier geworden vind ik. Ik ben heel erg benieuwd hoe ze zich ontwikkeld heeft (qua spierbouw en gangen etc.) over 2 jaar ofzo, als we nog wat verder zijn *LOL*

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 23:34

Dankje Haha! Ze is nu een paar maandjes zadelmak precies weet ik het niet. 4 Maanden denk ik. Ze pakt alles súper op. Ze is heel leergierig en ik heb nog nooit meegemaakt dat ze op wat voor manier dan ook onder het werk uit probeerd te komen. Ze doet altijd net wat meer dan haar uiterste best (kan dat??). Maar we doen het rustig aan want ik wil haar niet teveel belasten ook al pakt ze het zo goed op. Ik rij haar om de dag en dan eigenlijk puur en alleen de basis. Alles op z'n tijd Knipoog

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 23:41

Haha! Haha! Heel erg bedankt allemaal! Ik word helemaal vrolijk (en een beetje rood Bloos! ) van jullie berichtjes hihi Bloos Ik ben eens benieuwd wat het word met ons twee als we in Januari op concours gaan *LOL*

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 12:39

Mareska schreef:
Mooi paard, je zit er echt mooi op!
Op die tweede foto doe je me denken aan nance (van de tv) Verward


Nogmaals bedankt allemaal Haha!
Maar wie is Nance Verward Is dat een compliment Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers