De beestenboel van de boerderij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
superdoos

Berichten: 24
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 23:28

Hoi! Dit is mijn paardje Nina als veulen. Pas een paar dagen oud! Vinden jullie haar niet schattig?
Ze staat hier gezellig met haar mams. Die heet Zephyrina. Eigenlijk heet Nina Nephyrina. Dat is wel een erg mooie naam, maar het roept zo lastig. Vandaar dat we haar altijd Nina noemen. Snappie?

[img]../upload/1651/nina_als_veulen2.jpg[/img]
[img]../upload/1651/nina_als_veulen.jpg[/img]

En dit is haar vader, Cocktail van Anky! Ik vind hem echt stoer!!!
[img]../upload/1651/cocktail.jpg[/img]

Nina heeft al een veulen op de wereld gezet. Helaas heb ik haar nooit in het echt gezien, maar ik heb wel een foto! Dit is haar en ze heet Solana. Een dochter van Jet Set. (ps. wie heeft daar info over en/of foto's van, wil ik graag hebben!!)
[img]../upload/1651/solana.jpg[/img]

Deze foto is vorige zomer genomen. Ik vind haar echt mooi enzo, maar dat zegt iedereen van zijn/haar droompaard, toch?

[img]../upload/1651/nina.jpg[/img]

Nu nog even wat foto's van haar beste vrienden en stalgenoten die overigens van mijn vriendinnen zijn.

Dit is de grote fjord Iwan. Ik vind hem Cool! Hij is al wat ouder dan Nina en haar grote voorbeeld. En redder in nood, haha!! Het is een echte fjord, lekker eigenwijs maar dat is van zijn kop af te lezen! Hij is ook lief hoor.
[img]../upload/1651/iwan.jpg[/img]
[img]../upload/1651/iwan2.jpg[/img]

En dit is haar vriendje Rowan. De kleine fjord. Ze moeten altijd even samen zoenen! Allebei super knuffelkonten. Rowan is een beetje een mietje maar errug lief!! En mooi toch?
[img]../upload/1651/rowan.jpg[/img]

O en ik moet het kleine zwart-wit monster niet vergeten. Hij heet Goliath en het is een op en top shetlander. Vreselijk eigenwijs en sterk. Maar ik vind hem supergaaf! en heel erg komisch!!
[img]../upload/1651/goliath.jpg[/img]

En we hebben ook drie stalkatten. Zijn ze niet schattig? V.l.n.r. heten ze Sparky, Spookie en Spekkie. Het zijn echte schatjes! Alleen hun cadeuatjes zijn niet erg geliefd. Ratten, muizen en van die lieve vogeltjes... Maar ja het blijven beesten, lieve beesten!
[img]../upload/1651/katten.jpg[/img]

En deze foto hoort niet bij de boerderijbeesten maar ik vind hem zo lief!! Het is mijn collie Dursy als Kersthond!!! Wat vinden jullie van hem? Ik vind hem super!
[img]../upload/1651/dursy.jpg[/img]

Nog even een foto van Nina. Hij is beroerd uit de scanner gekomen. Dat ding had weer kuren en ik heb er weer eens op gescholden maar het hielp niet.. Ach de foto is wel lief toch?
Hij is vorige winter gemaakt in de sneeuw en dat vond ze echt helemaal te gek! Lekker met Iwan en Rowan door de bak crossen, sneeuw eten en rollen en rollen en rollen en.....

[img]../upload/1651/nina2.jpg[/img]

Dit was het weer voor even wat vinden jullie ervan? Ik wacht op reacties!
groetjes Esther en de beestenboel.

_________________
Die van jouw is leuk maar mijn paard Nina blijft het leukste!En de paarden van mijn vriendinnen (Iwan Rowan en Goliath) natuurlijk!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: superdoos op 2001-10-24 01:30 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: superdoos op 2001-10-24 01:33 ]</font>

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 23:31

Hahahahhahahah, die hond! Echt super!
Wat een leuk beest! Oh sorry, de foto s van de paarden zijn ook heel erg mooi! Die foto van het veulen, zonder bles, lijkt op en veulentje van mij! Echt zoooo lief!

Groetjes Linda

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:01

Mooie foto's, mooi paardje heb je hoor!! Die hond is ook super cool!!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 11:10

leuke foto's!! Koe Lachen

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 11:15

kei leuke foto's!!!!
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 12:40

Hey die met die hond is leuk!!! Kan je als kerstkaartje gebruiken mocht je dat nog niet gedaan hebben!!
Groetjes van Jessica!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 18:51

leuke foto's joh!!!
ik verzorg zelf ook een fjord, maar die van jou heefd wel een iets ondeugender koppie Haha! Party!! Party!!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:24

Wauw jouw paard heeft een beroemde vader! De Fjorden vind ik erg leuk. Vooral Iwan, lekker donker.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:26

Leuke foto's!! Vooral die katjes!! Lovers Lovers Lovers Zijn die toevallig te koop?