Leuke foto's van Doree, Nimber en Wilona!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 15:40

hahahahahahahaha
Ze zijn cool!!!!
maar er was er toch nog een met Boeke??? liefff is Boeke toch!
ik moet wel zeggen dat ik er weer bijster charmant op sta!! (en wilona trwns ook, ja skattig zijn wij..... Haha! )

O en Kim en ik hebben eindelijk onze roeping gevonden, nu weten we het: WE MOETEN KAPSTER WORDN!!!!! Haha! Haha! }>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-22 15:41 ]</font>


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 16:19

Arme Boeke. ik hield 1 oor vast en hield zijn kop omhoog en Kim (Nimber) hield z'n andere oor omhoog! Maar de foto is wel heeeeel leuk!
Zo zie ik wer dus uit als ik de slappe lach heb Haha! Haha! >>>CHARMING!! Me luv me! Lovers Owja en bart natuurlijk....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 17:03

Ja op zich wel een beetje he!
Maar ik ben eigenlijk heel liefffff!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 17:15

Tuurlijk!!! Is toch overduidelijk!!!!! Haha!
Het is heel belangrijk ook dat je van jezelf houdt Lovers

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:13

Ja Nimmie en Dododee's kapsalon!! Of nog beter Coiffure hehe!!
En op het dak ja!! Cool! kunnen al onze klanten het dak op!! haah wat ben ik toch weer leuk, zo dubbelzinnig! En dan als het regent gaan we voor de "wetlook" !! Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 15:46

Ja precies, dusss voor iedereen die apeslingers wil..... Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 53 bezoekers

cron