Zadelmak maken Tervano (Feetje's nieuwe aanwinst)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Zadelmak maken Tervano (Feetje's nieuwe aanwinst)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 17:04

Feetje hier op bokt heeft een nieuwe aanwinst Tervano, een 3 jarige Naverone x Julio Mariner xx. Deze ben ik zadelmak aan het maken. Hier foto's van de derde keer (geloof ik) dat ik los op hem rij. Hij gaat super vooruit!

Afbeelding
Richting bak, (kijk niet naar mijn gezicht haha, het gaat ja om het paard ).

Afbeelding
Beetje donker, maar kijk eens hoe lekker ruim hij overstapt.

Afbeelding

Veel plezier met hem, Feetje *LOL* !


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 17:55

Mijn cap lag lekker in de kast, ik rij ze in het begin áltijd met cap, zadelmak of niet. Maar als ik merk dat ze geen gekkigheid in de kop halen zet ik hem niet meer op, oké lekker onverstandig ik weet het, maar ik krijg altijd hoofdpijn van dat ding.

Maar Tervano is eerder bang dan gek. De eerste keer dat ik erop ging rende hij alleen maar. Hij zal nooit gaan bokken of gemeen doen. Anders hadden we hem ten eerste niet gekocht en ten tweede al helemaal niet verkocht voordat dat opgelost was.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 23:18

Lieve mensen, de neusriem zakt af door de sperriem (oud en té soepel leer) hij zit 2 vingers onder het jukbeen hoor Knipoog en ik heb er vaker dan 3x opgezeten, alleen is dit de 3e keer (geloof ik) los. En daarbij is dat toch mijn eigen verantwoording. Dit topic is niet bedoeld om te wellus-nietussen over mijn cap maar over het super leuke nieuwe paardje van Feetje Knipoog

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 01:27

Het is niet mijn paard dus ik ben niet van plan daar een nieuw hoofdstel voor te kopen, daarbij rij ik de andere paarden ook niet met dat hoofdstel. Maar zoals ik al zei gaat het toch om het paard Knipoog

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 14:51



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers