Dundee rijden en !! Springen !!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Dundee rijden en !! Springen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 12:40

Een paar weken terug waren annetje en iwayalover hier en toen waren we gaan vrijrijden op de manege, ja eerst gewoon rijden, en later hebben we dus ook een hindernisje opgezet en zijn we gaan springen.

Dus eerst wat gewone rijfoto's

Afbeelding

Afbeelding

Toen had ik heel eventjes met Karen (Iwayalover) van paard gewisseld, maar Isolde (het paard waar ik op zit) is niet zo'n in de bak rijd paard, dus was ik maar gewoon even op het midden stil gaan staan, maar het zadel zat wel lekker...

Afbeelding

Afbeelding

De springfoto's van mij waren eigenlijk niet echt goed gelukt, maar er zijn er nog twee best mooie uitgekomen...

Afbeelding

Afbeelding

Daarna had nog iemand anders die op haar eigen paard in de bak ging rijden gevraagd of ze hem nog 1tje hoger mocht zetten. Dat was wel goed, want wij moesten toch bijna stoppen, maar ik wilde eentje hoger toch nog even proberen. Ik was alleen een beetje bang, en ik denk dat ze dat voelde want ze rende er elke keer kei hard langs, of als ze te hard ging en ik kon haar niet houden, dan stuurde ik er zelf maar langs. Uiteindelijk heb ik de sprong toch nog 2 keer gedaan... maar daar zijn geen foto's meer van gemaakt.

toen zijn we zonder zadel gaan uitstappen, en daarna nog wat poseer foto's...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit waren ze dan... ik zou graag wat commentaar willen voor het springen? ik heb zelf wel een idee wat ik moet verbeteren, maar goed, zovaak springen wij nou ook weer niet...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 18:21

he annetje.. daarmee bedoel ik niet dat jij niet goed foto's kan maken, daar bedoelde ik mee dat de foto's die er van mij waren, de meeste niet mooi waren doordat ik of dundee er erg scheef opstond! Maar met deze twee foto's ben ik echt super blij want die zijn kei mooi gemaakt hoor Knipoog

bedankt nog

ps: berichtje 2500 OK dan!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 22:34

whuhahahah dank je Knipoog en dat voor een manege knollie

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 21:40

idd, ik zat zelf vooral met mijn handen iets meer mee laten gaan...

maar nou echt bang kun je het noemen, maar toen dundee zo hard op die hindernis afstormde had ik toch wel zo iets van IEK!

nee dan maar nog maar eens opnieuw aanrijden tot het iets beter gaat...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Schrompeltje en 41 bezoekers