Foto's les

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Foto's les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 14:18

Heej mensen!!

Hier foto's van afgelopen les ( zaterdag ).
Het ging echt supergoed!!! ( Alleen rij ik opeens met kapstokken Verward ....volgende les dus niet meer Knipoog ) En het ging veel beter dan het op de foto's eruit ziet..maarja

Even voor de duidelijkheid: Paloma is een 6 jarige merrie gefokt door de manege. Ze heeft dus altijd al manege lessen gelopen en wordt ook veel door beginners gereden want zo als de meeste manegepaarden is ook haar instelling : Alles is prima..zolang ik maar niet te veel hoef te doen Tong uitsteken

Bij ons in de les ( hoogste les junioren) wordt veel aandacht besteed aan achterhand eronder zetten en lage lijnen rijden en dat is voor Paloma heel erg moeilijk. Ik merk wel dat het steeds me beter lukt haar goed ( iig 'beter') te laten lopen...en dat is een machtig gevoel...Des te meer omdat ik merk dat Paloma er ook plezier in begint te krijgen OK dan!


Maar goed...dit was ff een kort verhaaltje..nu de foto's


Afbeelding
Hmmzz...wat doet die hand op mijn heup.... Schijnheilig

Afbeelding
Oow..trouwens..die pianohandjes komen omdat ik met me limkerringvinger in een spalk zit...Da's even een tijdelijke oplossing

Afbeelding
...Euh eigenlijk was het de bedoeling om haar voorhand naar binnen te zetten op een volte...hahaha 't is meer hoe druk je je schoudder zo ver mogenlijk weg Clown

Afbeelding
Laatste deel van me slangenvolte

Afbeelding
Teugels egt perfect op maat Schijnheilig

Afbeelding
Dit is al iets lager

Afbeelding
Dit vind ik een mooie foto...voor Paloma's doen is dit dus haar achterhand er geweldig goed onder zetten


Afbeelding
ff stappen tussendoor

Afbeelding
Toen moesten je beugels op maat voor verlichte zit

Afbeelding
Voila...verlichte zit

Afbeelding
En dit was vlak voor het aan de lange teugel uitstappen...

Hoewel het op de foto's niets bijzonders lijkt liep ze in de les beter ( lager) ..jaja ik spiek ook in de spiegel..

Had nog complimentje gehad van met instructrice..dat het zoow goed ging..ikke helemaal trots op Paloom Party!! Lovers

Nou dit was ut weer...tips/commentaar altijd welkom OK dan!

liefs...

Djoon + Paloom

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:34

leuke foto's hoor!!
Ik heb alleen het idee dat je je teugels wat lang hebt, of ligt dat aan mij of de foto's ?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:37

Leuk duif (paloma), uhhh paard Haha!
Je zit netjes zeg. Alleen wat moossie ookal zegt, je teugels mogen wel wat korter.

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:03

Hey Djoon *LOL*

Ziet er toch goed uit?!!! *LOL* Alleen mijn foto kunst is uh.. niet echt goed (lees: zwaar slecht Bloos! ) Ik vind die eerste foto ook wel mooi hoor Kwijl:~
En je zit toch best goed? altijd nog beter als mij Clown

Xxxjus.. je fan!!

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 15:08

Mijn teugels zijn idd te lang..maar omdat paloom het begrip 'volg de hand van de ruiter' niet snapt laat ik mijn teugels wat langer. Wanneer ze mijn hand zoekt moet ze dus lager gaan lopen en paloom vindt het nu eenmaal niet fijn om zonder contact rond te lopen Haha!
Misschien is dit geen goede manier..maar hij werkt iig wel... ( als ie helemaal fout is hoor ik het wel hé mensen Lachen )

Nog een reden waarom ze op sommige foto's slap hangen is omdat ze dan laag liep..maar er dan even uitkwam...en ik laat haar rustig naar bovenkomen en vraag daarna opnieuw ( vind ik een betere manier dan wanneer je je paard meteen weer naar beneden rukt)...het moet voor haar ook leuk blijven om te doen hé!!!!

liefs...Djoonie

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:10

uh.. ik ben het er wel mee eens.. maar zo'n verstand heb ik er nou ook weer niet van dusse.. Clown En ik doe het zelf bij Generaal ook.. lange teugels.. maar daardoor ontspant ie zich wel lekker Haha!

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 15:13

Hahaha neej da''s tog niet ut zelfde miek!!
Die van jou kán Z die weet wat ut is ( alleen verrekt ie ut gewoon ( whahaha Geni in verzet Go geni..go geni) )....Paloma is nooit verder gekomen dan B niveau door manegeklanten.

En idd ze ontspant..en dat is mijn hoofddoel aangezien ze normaal met een verkrampte rugspier door de bak huppelt Haha!

liefs...Djoonie

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:16

Ja.. ok.. HIJ kan het wel.. maar IK niet.. dus dat is nogal moeilijk.. vooral omdat ie zo lui is.. Tong uitsteken (mijn (jaja.. mijn Extreme duivel ) paardje gaat in verzet.. ook tegen aangalopperen.. en dat is ook gewooon leuk Clown ) Maar goed.. eens zal ik 'm kopen.. mss dat ie dan meer plezier heeft?

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 15:21

Zeker wel miek!!!!
Als jij hem koopt krijgt ie de tijd van z'n leven!! Haha!
Oke okee dan wel een leven met aangalloperen Party!! ..maar dan is beter dan al die eeuwige manege rondjes isssut niet?

liefs...Djoonie

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:26

Zeker.. *LOL* Maar hij kan het wel hoor Haha! Clown bewijs is de wedstrijden die ik met 'm rij.. als ik erop zit dan.. Tong uitsteken enne.. in de les ook meestal wel Tong uitsteken Zaterdag mag ik 'm weer rijden Haha!:D:D Maar voordat ik 'm kan kopen zijn we nog wel ff heel veel jaar verder Scheve mond
Maar ff offtopic: sorry dat ik net off was op msn.. maar hij viel weg en kon me niet meer aanmelden.. maar nou ben jij weg Tong uitsteken

xxxxjuss Marieke

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:15

Heeft er verder helemaal niemand commentaar? Tong uitsteken

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:27

leuk hoor wl een beetje ondeuidlijke foto`s sommige

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:34

Tja.. dat komt omdat ik zo eh.. goed ( Tong uitsteken ) kan fotograferen Bloos!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 14:22

leuke foto's. knap dat je met je vinger in de spalk toch kan rijden.

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:00

commentaar: ga wedstrijd rijden. Wanneer miek wedstrijd heeft kom ik ckers kijken. kan ik jou ook een keer zien Verward

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 22:23

Hahahahaaaaa...ik zweer het je: da's het grappigste wat ik ooit gehoord heb hahaha paloom en ik op wedstrijd....
Neej ff serieus..ik rij ooit nog wel es een wedstrijd met haar maar dan moet ik haar in galop eerst eens onder me kont zien te houden en dat lukte afgelopen zaterdag voor het eerst Bloos OK dan! Pling
We hebben zelfs een paar keer over balkjes gegallopeerd want volgens mijn instructrice wordt haar galop er beter van Haha!

liefs...Djoonie

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:07

Oh.. nou kom je opeens wel zeker kijken he.. nou.. pff.. Boos!
Nee hoor.. Geintje!! Tong uitsteken
En Djoontje kan goed rijden!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
zo.. dat moes er ff uit Tong uitsteken
28 december djoon.. wedstrijd Tong uitsteken

xxxjuss Je fan..

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 13:48

hahaha..jaja...Ik kom miek..!!! (als jij met me meerent tijdens de galop, Paloma gallopeert 3 meter voor mij...dus als je ff helpt me inhalen Tong uitsteken)

PS... o,oow..ik voel weer een zinloze discussie wellus-nietus aan te komen Haha!

liefs....Djoon

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:59

Uhuh.. helemaal gelijk Tong uitsteken
Tja... ik moet natuurlijk doe geven dat Paloma geen 3 meter galoppeert bij jou Dat zou niet zo mooi zijn he.. Tong uitsteken
Ik denk dat ze wel heeeeeeel veel meer galoppeert Tong uitsteken:P:P
En ik ren wel mee hoor.. maar dan kun je net zo goed zonder mij rijden.. dan heb je nog meer punten Tong uitsteken
En wat bedoel je met inhalen? Bloos

xxxjus Miek

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 20:08

Ik bedoel dat ze zoow erg onder mijn kont uitloopt...dat ze 3 meter vóór mij gallopeert... hahahahahahahahhaha en dat je me moet helpen haar in te halen om haar weer ónder mijn kont te laten galloperen

hahahaha hoezoow miscommunicatie ( hahaha moelijk woord Tong uitsteken)

Liefs..djoonie

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:53

OOOOOOOWWWWWW zeg dat dan Haha! Tong uitsteken
Maarre.. dat valt wel meej.. ik vlieg altijd met geni Tong uitsteken (oftewel.. ik ga iets te veel omhoog Schijnheilig )

xxxjus Miek

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:39

leuke fotows!! alleen beetje lange teugels! Tong uitsteken