Brise is de laatste tijd best vervelend, nu ze echt aan het werk moet wil ze nogal eens een beetje dwars doen, maar als ze loopt dan gaat ze ook wel!
De bak was op sommige plaatsen goed, en andere stukken weer nat, dus niet ideaal. En ik heb net zaterdag nieuwe laarzen gekocht, en zijn wat hoger dan die ik eerst had, dus het is even wennen.
Ik zit op sommige foto’s naar voren, ik probeer eraan te denken, maar lukt dus niet altijd, en met die nieuwe laarzen zit ik ook nog niet optimaal.
Herbstbrise is een 8 jarige dochter van Kostolany en is op ’t moment L2+6.
1.
2.
Duikboot!
3.
4.
Ze vindt het nog niet zo makkelijk, dus komt er af en toe nog wat tegenin.
5.
Maar het gaat al wel steeds beter gelukkig!

6.
Doordat ze vandaag helemaal wat druk was, komt ze er al snel tegenin, dus ook weer bij het terugkomen.
7.
8.
Joehoe, leuk galopje maar minder leuke zit.
9.
Vier voetjes van de vloer!
10.
Waar gaan we heen!?
Nou zo krijgen jullie een aardig beeld dacht ik.
Edit, ik zie net dat er bijna alleen maar foto's zijn van de rechterhand, we hebben natuurlijk ook op de linkerhand gereden.
Jullie zijn echt een hele mooie combinatie! Er zijn nog dingetjes te verbeteren, maar komt helemaal goed met jullie!
Ze heeft indd af en toe wat spanning (probeer dan ook op tijd lucht te geven met je handen, want op de momenten dat zij in verzet komt, zet je je handen vast), maar verder komt ze al mooi tot dragen. Ik heb toch het idee dat ze nog wat vrijer door haar lichaam mag bewegen en haar front kan ook mooier. En met mooier bedoel ik vooral 'losser'. Ik heb namelijk sowieso het idee dat je der beetje vasthoudt. Probeer gewoon los te laten op de momenten dat dat kan en moet je even ingrijpen met je handen houdt dit dan vooral kort. Ga telkens terug naar die luchtige verbinding en een ontspannen hand/arm/schouder.