Spring (en vliegles) met Kobus!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Spring (en vliegles) met Kobus!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 08:31

Gisteren had ik mijn tweede springles in een reeks van zes.
Kobus springt erg graag, maar je moet wel elke pas op je hoede zijn,
want je ziet hem broeden op plannetjes om er tussenuit te naaien.

Eerst natuurlijk eventjes lekker los maken, want wij springen ook niet iedere dag!
Afbeelding

Ook eventjes een drafje om te zien of meneer er zin in heeft
Afbeelding

Dan eventjes een sprongetje
Afbeelding

Dan ziet meneer in een keer een eng groen monstertje achter de hindernis en besluit gauw om te draaien en weg te rennen. Natuurlijk land het baasje dan erg charmant op de grond! Haha!
Afbeelding

Maar wij zijn de beroerste niet en proberen het nog eventjes. Kobus nog steeds bang van het monstertje, besluit om maar heeeeel hoog te springen, dan ken ie er tenminste ook niet bij!!
Afbeelding

Dat was ons tweede springavontuur! Foto's zijn van een film en ietsjes donker. Ze zijn trouwens gemaakt door mijn zus die helemaal in de kreukels lag toen ik op de grond lag. En vooral niet stoppen met filmen he!! Knipoog Haha!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 08:53

Haha, zal je net zien dat je gefilmd wordt als je er eens een keertje afvalt. Ik hoop dat je een beetje zacht bent geland!

Kobus ziet er trouwens er leuk uit!

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 11:20

Sorry maar ik moest toch wel lachen om die foto dat je zand aan het happen bent....hahah hij is erg grappig.
Maar ach je bent geen goede ruiter als je nog nooit hebt zandgehapt!
Suc6 met je spring ehhh (vlieg) lessen Haha!

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:36

maar je heb nix van je val over gehouden? Maar dit zijn dus stukjes uit filmpjes? Zet anders het filmpje van je val op Bokt Haha! hahaha ziet er verder leuk uit!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:47

Wiesje schreef:
Kobus springt erg graag, maar je moet wel elke pas op je hoede zijn,
want je ziet hem broeden op plannetjes om er tussenuit te naaien.


Euh als hij het springen zo graag doet...Waarom zou ie er dan tussenuit naaien?

Erg leuke foto's en komische foto van je val!...Had je niks?

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 13:11

Hij springt echt heel graag, maar hij naait er tussenuit om eventjes te checken of ik nog wakker ben (gokje dan... kweet niet , maar hij straalt de lol van het springen wel uit) Haha!

Moest inderdaad erg lachen, de eerste keer dat ik gefilmd werd met springen, en dan gelijk eraf butsen. De vorige keer ging natuurlijk alles gewoon goed.
Verward Ik ben vrij zacht geland. Gewoon beetje stijf onderbeen maar dat komt wel goed. Filmpje van het vallen is inderdaad erg lachen. Zal eens kijken of ik vanavond nog meer stukjes eruit haal. Zodat je me ook echt in de lucht ziet zweven. Ging verder wel vrij beheerst. (alleen gat in de bakbodem, maar ach).

Thanx voor de leuke reacties.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 14:22

Leuke foto's Lachen

lef hoor, dat je ook je zandruiterfoto post! Lachen

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 18:35

ach ja, als het mis gaat mag iedereen dat ook zien. Normaal gaat alles natuurlijk perfect Schijnheilig Lachen toch!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 18:54

Germ Tong uitsteken Je had je toch niet zeer gedaan he? Alleen zand gehapt hoop ik Knipoog

Verder toch wel leuke foto's!

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 19:30

Leuke foto`s hoor!! jammer dat ze zo verweg zijn...
alleen met de naam Kobus heb ik niet zo`n goede ervaring Boos! Verward
maar verder leuk paardje hoor OK dan!
-xxx- laura

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 21:23

haha die foto dat ej viel!! dat staat niet vaak op de foto! paardje springt goed!!!!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 14:26

Je bent een van de weinige die ook foto's plaats van vallen enzo. Ik vind het heel knap van je dat je het meteen weer probeerde !!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:00

Whihi, sorry maar vind die foto dat je op de grond ligt zo grappig!! Tong uitsteken
Maar leuk paardje waar je op zit!

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:54

Hahaha leeeeuuukk!! Sorry.. het ziet er echt leuk uit.. maar het is idd een leuk paardje.. en hij springt opzich wel mooi hoor *LOL*

Boxer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-05-03
Woonplaats: Horst (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:30

He Wiesje, heb je nog blauwe plekkies???

Het ziet er verder wel errug goed uit hoor. OK dan! *LOL*

Wel stoer dat je ook foto's op bokt zet van de minder goede momenten. Verder niks aan deze val overgehouden?

Groetjes Thea

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 19:57

Flutterby schreef:
Je bent een van de weinige die ook foto's plaats van vallen enzo. Ik vind het heel knap van je dat je het meteen weer probeerde !!!


Kobus liep nadat ie mij ervanaf geknikkerd had ook echt zo weg van "nanananaaaa" }> dat ik er wel gewoon weer op moest klimmen en het nog een keer proberen. Lovers

Vind het wel echt leuk om te horen dat ie best leuk springt. Had ik eigenlijk niet verwacht. Maar extra leuk dus. Haha! Haha!

Verder iedereen bedankt voor de leuke reacties enne boxer.... ik heb geen blauwe plekkies meer en de schade viel ook reuze mee...
Laatst bijgewerkt door Wiesje op 26-10-03 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:01

Wel mooie foto's hoor!
Ik ben doodsbang voor springen. Blegh. Vandaag had ik een wedstrijdje op mijn manege. Helemaal niet hoog, maar bij inspringen viel ik er al af, alle paarden in dat kleine bakje (voor inrijden) gingen flippen omdat er 1 iets had gehoord in een hoek en wegsprong.
Ze zijn echt onrustig de laatste week merk ik. Woensdag ging t ook al niet zo lekker. Zolang ik dresuur bleef doen ging alles goed, maar dat springen vind ik zo erg! En met de wedstrijd zelf heeft ze ook drie (!) keer geweigerd etc en t ging gewoon poedersuiker.
Maarja, gewoon weer opstappen als je valt heah, maar waarom ik dat dus zei: je zei: mn zus lekker doorfilmen. Nou mijn moeder dus ook. Grrr... Maarja..
Kus

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 20:05

Aha, dus we mogen van jou binnenkort beeldmateriaal verwachten?? Van de val?? En natuurlijk ook van het springen. Kan inderdaad ook wel merken dat de paarden frisser zijn nu dat het lekker koud is buiten en de wind wat door de bomen waait. Als ik nu met Kobus buiten rij en de wind waait lekker door zijn manen, wordt ie lekker springerig. En dat doet ie dus binnen ook. En elk vallend zandkorreltje kan dan heeeel angstaanjagend zijn. Maar fijn om te horen dat niet alleen mijn zus zo 'meelevend' is... Lachen