TH Tessa (indoctro X Nimmerdor) V. Gertruud1984

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 09:27

Nou,dit is dus mijn paardje,heb haar net twee maanden onder t zadel,maar ze doet echt alles heel netjes,pasje schoudervoor,pasje wijken,t zit er allemaal op.
Op de keuring is ze ster geworden,maar de punten weet ik zo snel niet meer,zal t binnenkort ff nakijken.Waarschijnlijk ga ik haar volgend jaar een paar keer dressuur starten,en als dat goed gaat waarschijnlijk ook wat springen,maar we doen t rustig aan.Ze is in augustus pas drie geworden,dus krijgt ze ook nog wat rust tussendoor.

Verder heb ik me volledig onverkiesbaar gesteld voor boktsnob,waar ik toen ook mee bezig was.........passende kleuren zijn niet te vinden!


Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 09:43

Kan nu al niet meer kiezen; mn saffraan,oranje,gouden,zilveren,roze,babyblauwe of mintgroene setje?

Oja,commentaar is natuurlijk altijd welkom!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 09:53

Ze is nu 1.73,maar omdat ze net drie maanden drie is,verwacht ik dat ze nog wel wat gaat groeien.Haar moeder was 1.80! Dus dat belooft wat.....


Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:41

Dank u,dank u!
En er komen binnenkort zeker meer foto's!Ik vind die zonnestralen ook best apart,maar mijn moeder zei dat t net leek of t regende

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 19:02

Ja,ze is al best braaf bij OWF,ze durft alleen nog niet zo goed alleen te zijn,dat is natuurlijk ook heeel eng!
Ik heb jou vorige week helemaal niet gezien...?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, YandexBot en 85 bezoekers