Orion tijdens de training, fotograaf:GribaldiFAN

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Orion tijdens de training, fotograaf:GribaldiFAN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 21:29

Vandaag op excursie geweest met school en daarna is GribaldiFAN mee naar mij gegaan. Ze wilde toch wel mijn nieuwe speeltje eens uitproberen en dat is wel aardig gelukt voor zo'n eerste keer dacht ik zo .

Orion was zeeeeeeeeeer lastig maar het resultaat valt nog niet tegen op de foto's. En toen ie goed ging lopen was het kaartje vol Verward .

Hier kunnen jullie weer even meegenieten van mijn paardje!

AUB geen commentaar over caps en slofteugels.......want die topics zijn er al genoeg dacht ik zo.....


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


[/b]


Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 21:46

Zo eej, ik ben ff bellen en het staat hier al vol.

Bloed: Corleone x Rossini

Verder over mijn laarzen, ja ze zakken inderdaad af maar dat komt omdat ik ruim 10 kilo ben afgevallen......en deze laarzen nog maar een jaar heb en zelden aan doe alleen met wedstrijd ben ikniet van plan nieuwe te kopen..... Heb al geneog geld uit meoten geven aan nieuwe rijbroeken en gewone broeken.....


Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 21:46

GribaldiFAN"]
[quote="Tyrza schreef:
Wat een prachtige scherpe foto's. Met een gewone digi gemaakt? Leuk dier overigens. Wat voor bloed zit erachter?

Nope! Dat is volgens mij vrijwel onmogelijk met een gewone digi. Deze foto's zijn gemaakt met een semi-proffecionele spiegel reflex camera Cheese! als ik het goed heb Bloos
De bloedvoering is Corleone x Rossini Cool
[/quote]


En dit klopt allemaal.

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 21:48

Tyrza schreef:
Wat een prachtige scherpe foto's. Met een gewone digi gemaakt? Leuk dier overigens. Wat voor bloed zit erachter?


Ik hoop dat ie zich met de clinic netjes gedraagt een keertje, dan kan je hem in real life bekijken!

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 22:04

Nou nou bokt kan ook lovend zijn dus!! Allemaal in iedergeval bedankt voor de leuke opmerkingen en het positieve dat mijn fotos waarschijnlijk nog ooit op rijtechnisch, wie had dat ooit gedacht! hahaha.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers