Verschrikkelijk leuk dier!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Verschrikkelijk leuk dier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 16:41

Dit paard rijd ik tijdelijk voor kenissen van mij..Echt een verschrikkelijk leuk dier.prachtig gangwerk.Kan alles tot en met de piaffe,passage toe,maar mist op het moment de kracht en spieren ervoor...Het effect,wil wel maar kan niet krijg je dan..Hier een paar foto's van vandaag..Maar oh wat zit ik er verschrikkelijk op Bloos Komt door het zadel Schijnheilig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 16:48

Paard heeft inderdaad een erg lange rug..Is ook nog eens fokmerrie geweest,'dus'haar rug is ook nog eens een tikkie doorgezakt...Ze kent ook aardig wat foefjes om de achterkant en rug niet te hoeven gebruiken..Maar kelly is slim Clown en trapt daar niet in Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 16:51

Inderdaad, deze heeft er tegen al mijn verwachtingen in,totaal geen last van! Erg leuk hoor, enne, bedankt he!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 18:21

Pfoe,hoe hoog zal ze zijn...Ik denk tussen de 155 en de 160..Weet het eigenlijk niet..Maar ikzelf ben nogal klein hoor,vandaar dat ze zo groot lijkt Knipoog .

Ik vind het ook jammer ja, dat ik net omhoog kom..Verpest de foto toch wel een beetje..

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 20:14

Ja joh,dat paard wil zeer zeker! De eerste keer dat ik erop stapte,'liep'tie weg in de passage!! Jeetje,ik wist niet wat ik meemaakte joh..Echt gaaf is dat hoor!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 12:13

highspirited schreef:
wow mooi beestje. succes verder met het kweken van de spieren en het trainen heb het grootste vertrouwen in jullie, dit gaat helemaal goed komen de tweede anky is in aankomst!


Bloos Jammer genoeg ga ik deze niet uitbrengen...Zou ook niet eerlijk zijn..Een paard dat alles t/m grand prix kent,in de B... Knipoog

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 16:45

marloes-joy"]
[quote="KellyenXena schreef:
Paard heeft inderdaad een erg lange rug..Is ook nog eens fokmerrie geweest,'dus'haar rug is ook nog eens een tikkie doorgezakt...Ze kent ook aardig wat foefjes om de achterkant en rug niet te hoeven gebruiken..Maar kelly is slim Clown en trapt daar niet in Haha!


wat jij hier beschrijft zie ik wel heel duidelijk terug, vooral op de laatste foto..
ze neemt van helemaal niet mee..
achter er meer bijrijden zoals ik vanaf de foto's kan zien
verder een erg leuk dier met (als je eraan rijd) erg leuke gangen! *LOL* OK dan!
[/quote]

Inderdaad..Ik ga er hard aanwerken..was de derde keer dat ik erop zat,dus redelijk goed he Knipoog
Hopelijk komt ze bij mij te staan,dan kan ik haar dagelijks trainen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 73 bezoekers