Kampioen Fokpaardendag Gemert

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Kampioen Fokpaardendag Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 23:17

Brechje is all-round kampioen geworden bij de driejarigen en daar zijn we natuurlijk super trots op. Vorig jaar mocht ze zich al kampioen all-round tweejarig noemen dus we waren al zo'n titel gewend Haha!
Ik had het erg druk en heb weinig mooie foto's kunnen schieten, maar er zijn professionele gemaakt door fotograven voor kranten, tijdschriften en internet......morgen komen ze op www.fokpaardendag.nl
Had wel een mooie van der in de ring:
Afbeelding
Afbeelding
met der kampioenslintjes
We zijn zeer trots op der OK dan! Lovers

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 22:09

Dank jullie wel!
astrid-ja, alleen ik heb erg weinig tijd gehad en kon niet meer verder trainen. Als ik klaar ben met stage, gaan we er weer aan werken! Ik laat het je weten hoor *wink*

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 22:16

Afbeelding
Haha! dit is ze helemaal OK dan!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 22:16

mijn avatar, was ze vorig jaar (op precies dezelfde plek genomen)

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 61 bezoekers