Carolien toen en nu.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Carolien toen en nu.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 21:58

Ik had zaterdag me moeder mee gevraagt om foto's te maken. Maar natuurlijk ging het weer niet goed omdat er foto's werden gemaakt
Ik wou daarom eerst de foto's ieer niet neer zetten omdat ik ze te erg vond. Maar ik doe het toch maar wel, omdat je toch wel een verschilletje ziet Lachen
Ze was toen ook vervelend en zaterdag ook dus dat heeft geen verschil Tong uitsteken

Dit was ong. in juni dit jaar.

Afbeelding

Afbeelding

Een tijdje geleden ik weet niet meer waneer

Afbeelding

Zaterdag

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alleen me voeten Lips are sealed

Dan heb ik ook nog van springen.

Heel tijdje geleden weet niet meer van waneer.

Afbeelding

Ook van ong. juni

Afbeelding

Van de wedstrijd 7 september

Afbeelding

Commetaar mag Lachen


_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 17:49

Thnx Lachen

Flower"]
[quote="Carlaa"]Leuke foto's, gaat best lekker denk ik of niet? Ik zou alleen als ik jou was die hindernispaal niet in het gaas hangen, stel je voor dat ze hem aantikt en onder de hoeven krijgt... Dan kan je ze beter op een tonnetje leggen ofzo!

Veel plezier nog samen, jullie zijn wel een leuk stel!
[/quote]

Ja heel leuke foto's maar idd schaf een hindersstandaard aan en je voetjes maar dat geef je zelf al toe
[/quote]
[quote="Passoa"]
die enalaatste foto is wel een beetje gevaarlijk hoor!!!
Leuk paardje
[/quote]

Dit doe ik eigenlijk nooit.En als ik het doe doe ik het met de tonnen die we ook hebben. Ik rij nl in de bak bij m'n vriendin(IsisLover)(foto 7) en mijn palen staan daar.
Omdat ons bakje met dit weer te nat is en hun een goede bak hebben.

[quote="Fairie schreef:
Erg mooi paardje!
Vind je het alleen niet jammer dat je geen goede rij voorzieningen hebt? Die boom midden er is ook niet makkelijk


Dit is een klein minni bakje waar ik eigenlijk nooit rij, is nl meer voor de shetjes.
Ik rijd meestal bij m'n vriendin of achter in ons weiland (als het droog is) Maar omdat me moeder nu foto's ging maken heeft ze natuurlijk geen zin om heeeeel(foto 4) dat weiland door te lopen naar dat achterste stuk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers