Lesfoto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 17:58

Zoals sommigen wel wisten zou ik een proefles gaan nemen bij een instructrice bij ons op stal. Ik was best zenuwachtig maar het is allemaal super gegaan. Eerst heeft zij erop gereden terwijl ze al bezig was mij een heleboel uit te leggen, daarna ging ik erop en hebben we nog zo'n 3 kwartier les gehad. Ze legde heel fijn uit en tijdens de hele les bleef ze steeds van mij feedback vragen. Het leuke was voor mij om te merken dat als ze iets uitlegde en ik het dan precies zo uitvoerde, Suevo daar gewoon heel goed op reageerde. Ik heb heerlijk gereden en hij heeft heel goed zijn best gedaan! Lovers
Ik vond het supergaaf om weer eens les gehad te hebben en nu van iemand die je niet alleen maar uitscheld Haha! Ik blijf zeker bij haar lessen een keer per week!
Na de les hebben we ook nog 3 kwartier na staan praten (terwijl Annemiek Suevo stond na te verzorgen Bloos Bloos! *schaam*) en dat was ook nog eens keigezellig. Ben blij dat op stal nu eindelijk alles een beetje goed gaat, heb een superfijne smid gevonden en nu ook leuke instructie. Deze week is het heel gezellig geweest op stal en begin me er nu ook pas een beetje thuis te voelen. Suev ook, want die is nu ook veel rustiger, veel meer op zijn gemak en lekker in zijn vel.
Volgende week weer Knipoog


DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 21:12

Anneke schreef:
Ik vind dit echt zo'n leuk paard!
Hij toont zo lekker relaxed en loopt zo fijn. Volgens mij rijdt hij echt heerlijk. Lachen


hihi hij rijdt ook heerlijk Lovers Hij is altijd erg los in zijn lijf, kep al van meer mensen gehoord dat het er zo relaxed uitziet bij hem. Hmmm in Spanje is dat wel eens anders geweest hoor Schijnheilig Bloos

Ik sta op Stoeterij de Woude in Ridderkerk. En hij lijkt hier idd erg donker maar als de zon erop valt issie weer bijna goud Haha! Mijn toverballie Lovers

Idra: Die duitser in Spanje waar ik les van had, die zorgde dat ik gewoon huilend van mijn paard af kwam, nou daar ben ik toen maar mee gestopt Ik rijd voor de lol en dat kan ik nu gelukkig wel zeggen

Heb best weer zin in de volgende les, kon ik maar 2x per week haha Haha!

Verder bedankt allemaal voor de leuke reacties!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 21:16

*kijkt nog eens met een kritische blik naar haar eigen foto's* Op sommige foto's lijkt het of ik scheef zit: we waren terwijl ik draafde oefeningen aan het doen om mijn schouders los te maken, dus ik moest heel de tijd met mijn schouders naar achter draaien. Ik denk al: het ziet er raar uit Verward

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 21:50

Idra schreef:
Wat me opvalt nu.. Je dekje en je sweater zijn helemaal in 'setje' met de bak Tong uitsteken Boktsnob?? Haha!


WHAHAHAHAHAH *ligt onder t bureau van t lachen* Met de BAKRAND?! Ik had wel de donkerblauwe rijbroek met de lichtere sweater passend bij dat dekje gezocht maar zo ver als de bakrand was ik (nog Schijnheilig ) niet gegaan whahaha Haha! Haha! Haha!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 11:07

Franca schreef:
Hoe is het met de plannen om Suev misschien te ruinen?


Die zijn op het moment niet aanwezig Haha!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:42

Tuuuuuuuurlijk mag je komen kijken, nou durf ik het wel hihi Haha! (vrijdag wilden er ook mensen komen kijken maar toen mocht het niet van mij want ik was veel te zenuwachtig! Schijnheilig )

Ik weet niet of ik deze vrijdag ook ga lessen want ik ben een beetje ziekjes GRRR Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers