[WN] Foto's halter NK, Marienheem 24-9-03, deel 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

[WN] Foto's halter NK, Marienheem 24-9-03, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 17:12

Hier is dan deel 2. Deze foto's zijn wat bruiner, omdat ze allemaal redelijk donker waren. In sommige foto's zit ook heel veel ruis, omdat ik maar heel weinig licht had en daarom de lichtgevoeligheid heel hoog moest zetten.. wat dus daarin resulteert. Kijk dus een beetje door de bruintinten heen.. Dit is beter dan niks.. toch?

Deel 1 staat overigens op [ITP] [WN] Foto's halter NK, Marienheem 24-9-03, deel 1

Afbeelding
Ik was behoorlijk onder de indruk van dit veulen. Dus maar even aan de wedstrijdleiding gevraagd of zij wisten of het veulen te koop was. Nee, niet te koop waarschijnlijk... *baal*

Afbeelding
Far Ute Domino (Sofie) van Christien had er zin in... Scheve mond

Afbeelding
Ondanks dat Sofie zoveel hinnikte en zo druk was (en dat is ook echt niet raar voor de eerste keer) won ze wel mooi de eerste prijs!!

Afbeelding
Pimbers Lucky Leos als ik het goed heb (erg toch als je al die veulennamen uit je hoofd kent, omdat je alle veulens in Nederland zowat al gezien hebt..)

Afbeelding
Willem Odendaal met zijn prachtige Amaza me manana to (ook uit mijn blote bolletje Knipoog )

Afbeelding
Het leuke veulentje nog een keer, samen met zijn mama (denk ik)

Afbeelding
En hier weet ik de naam dus niet van... Maar ik vond het wel een prachtige merrie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Fransisca met Buzzs Sassey Bar

Afbeelding
En, een beetje wazig, in stap

Afbeelding
Sylva v.d. Wal met Painted Specialena

Afbeelding
Ik denk dat dit Karin van Bekkum met U make my day is.. of niet Verward

Afbeelding
Rina Prins met A Saint She Ain't

Afbeelding
Met de oortjes naar voren en het onderlippie iets nonchalant los Knipoog

Afbeelding
In actie Lachen

Afbeelding

Afbeelding
Kim van Manen met Classys Sassy Lady

Afbeelding
Karen (FlyingHigh) met Straw Miss

Afbeelding
En het kan niet anders dan gewoon nog een keertje

Afbeelding
Rina met 'Feline'

Afbeelding
Een klein totaalbeeld

Afbeelding
It's Straw Miss again

Afbeelding
Trotse Rina met Feline.. en A Saint she really was! *LOL*

Afbeelding
Waar zouden deze kleurige linten weer op duiden? Knipoog

deel 3 is coming!


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 17:30

Zet ik ze er nu voor 'de kat zijn billen' op? Er komt nog een serie hoor jongens.. wakker blijven! Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 19:38



flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 08:13

Inderdaad, het was echt raar van die lampen. Sprite en ik stonden aan de bakrand te gapen en te gapen en toen zei ik: Jeetje, kunnen die lichten niet aan? Mijn hoofd denkt dat hij moet gaan slapen! En meteen is Sprite kordaat naar het wedstrijdsecretariaat gelopen, die vervolgens de lampen meteen aan deed. Dat hadden we dus ook wel iets eerder kunnen vragen.. Het was gewoon ineens zo donker aan het worden dat ik echt niet meer kon fotograferen. En dat terwijl het 's middags hartstikke makkelijk ging, toen had ik ook gewoon 100 ISO en 200 ISO

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 11:27

Ik weet het niet. Het meisje dat het paard showde kwam me wel erg bekend voor, maar of ze me nou bekend voorkwam omdat ze van CoBo was??
Ik herinner me dat ze ook mee heeft gedaan aan de Happy Paints show in Wijdewormer, of heb ik dat nou fout? Ik heb het programmaboekje hier nog, maar kan op geen enkele foto haar startnummer ontdekken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers