Thinker en ik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 19:09

Dit is Thinker, mijn bijrijpony. Ik rij hem 2 keer per week. Hij is 6 jaar heeft veel arabier in zich

[img]../upload/34/Thinkerportret.jpg[/img]

[img]../upload/34/Thinkerenikklein.jpg[/img]

[img]../upload/34/thinkertje.jpg[/img]


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-03-28 20:12 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-03-28 20:14 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 19:22

Ik heb geen idee, hij komt wel hier uit de buurt, dat weet ik wel. Ik zal eens vragen of ze er papieren van hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 06:58

Volgens mij weet hij ook heel goed dat hij er heel lief en mooi uit ziet. Maar het is dus een eigenwijsje van hier tot Tokio. Zolang hij niet echt hoeft te werken is hij best braaf (wel wat opgefokt soms)maar zodra ik voorzichtig wat vraag gaat die kop de lucht in en gaat hij nog liever tien keer achteruit ipv vooruit omdat ik dat vraag. Of hij springt weg enzo. Ik probeer dus maar niks te forceren en hem heel erg te belonen als hij wat ontspant. En op het laatst loopt hij dan een stuk braver en gaat hij ontspannen maar het is dus geen makkelijke pony. Hij heeft wel hele mooie gangen en hij springt super. Met springen gaat hij alleen erg hard en daar heeft zijn bazinnetje soms wat moeite mee. Maar hoe hij ook uitkomt hij springt eigenlijk altijd en hij redt zich wel. Verder is het wel een hele lieve knuffelpony.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-03-29 08:00 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 10:57

Dank je maar deze aap blijft toch altijd mijn eigen favoriet

Afbeelding

Pablo


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 11:27

Die achterste was Pablo's mama. Maar die leeft dus niet meer. Die hebben we in de zomer van 99 weggebracht wat ze kon niet meer, '2 benen hoefkatrol en 1 been kogelkatrol. En artrose. Ze stond op het laatst ook meoilijk in de wei dus toen hebben we de knoop eindelijk doorgehakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 16:12

Ja, in het echt hebben Pablo en Thinker ook zo'n kleur! Mooie vos inderdaad die Sabina!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers