Foto's van mijn nieuwe paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Foto's van mijn nieuwe paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 08:13

Hierbij dan wat foto's genomen tijdens en voor de klinische keuring.
Het is een merrie van 4 jaar oud met een nog wat dikke buik omdat ze nog een veulentje aan de voet had lopen.
Haar afstamming is Jet Set D x Darwin en ik ben superblij met haar.
Het is een tot nu toe zeer relaxte merrie. Gisteren heb ik weer gereden, in de binnenbak, tijdens harde regen en wind en een enkele onweersbui; ze werd er niet warm of koud van en liet zich evengoed goed rijden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rijfoto's heb ik nog niet omdat ik steeds 's avonds rij en het daar te donker voor is. Volgend weekend maak ik wat foto's dus rijfoto's vanaf volgende week!
Wat vinden jullie ervan? Positief en negatief commentaar mag allebei, want ik ben toch wel trots op haar!!! OK dan! *LOL*

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 08:27

Sorry trouwens dat de foto's zo groot zijn geworden. Moet ik nog ff mee oefenen!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 08:42

Hadden jullie een grover (minder elegant zeg maar) paard of een groter (hoger zeg maar) paard verwacht? Is dit juist positief of negatief bedoeld?

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 08:48

Toont ze zo klein dan op de foto's? Voor mij is het precies een goede maat, maar goed: op het stamboekpapier op 3-jarige leeftijd gemeten staat: 1.68 m en ze is nu wel wat gegroeid dus nu is ze rond de 1.70 m.
Zodra ze 'thuis' komt zal ik het even nameten.

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 12:32

Hihi, nou, bij de afsprong na het rijden merk ik wel degelijk dat ze wat groter is. Ze heeft nu nog idd mooie ronde vormen.
By the way, dat ben ik niet hoor, op die laatste foto: ik was de fotograaf en wilde perse de gangen ook beoordelen!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 12:41

Carlaa schreef:
Hey Vivian! Weet je nog dat we naar jouw paard zouden komen kijken? Nou, toen dat dus niet helemaal doorging, hebben we deze merrie bekeken en bereden. 's Middags zou jij komen (die man had het over een Vivian) net nadat wij haar gereden hadden. Fijne gangen heeft ze en een leuk, vooral rustige merrie. Het veulen vond ik ook een plaatje! Uiteindelijk hebben we besloten haar niet te nemen die dag aangezien mijn nichtje vond dat er een beetje een gebruiksaanwijzing op zat...

Heel veel plezier met haar, Secret is een scheetje!


Ja, de eigenaar heeft me inderdaad van jullie verteld. Haar veulentje is idd heel mooi, maar wel al een echte bengel!
Ik vond Secret meteen al een plaatje en was eigenlijk al verliefd, alleen wilde ik nog een keer rijden. Die gebruiksaanwijzing valt écht wel mee, is gewoon nog het jong en onbeleerd zijn. Het enige wat apart aan haar is, is dat je geen druk moet uitoefenen op het bit op het moment dat je het tempo wilt verlagen in draf. Maar goed, ik zal er niet teveel op ingaan want hierbij komt ook een beetje rijkunstig gevoel en smaak kijken.
Maar goed, als ik het zo hoor, is het maar goed, dat de afspraak tussen jullie en mij niet is doorgegaan, want Ohara heeft een nog veel grotere gebruiksaanwijzing Knipoog Haha!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 14:16

Vrijdag ga ik haar halen (veulentje moest nog gespeend worden en ze wilden haar nog even een weekje daar houden i.v.m. uier) en dan komt ze naar stal in Hoogwoud (NH, 15 km boven Alkmaar).

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 41 bezoekers