SuperJurga tijdens Lunters Daagje Peerdsturen 2003

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

SuperJurga tijdens Lunters Daagje Peerdsturen 2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 09:21

Hier wat van de foto's die Roy vorige week zaterdag gemaakt heeft tijdens het Lunters Daagje Peerdsturen bij ons in het Zandgat!

Sterrenkijken tijdens de dressuurproef die niet zo goed ging...

Afbeelding

Het lijkt wel of ze instort.... geen zin in dressuur vandaag.

Afbeelding

En halt.....

Afbeelding

Vaardigheid:

Afbeelding

In 'de boswandeling':

Afbeelding

Afbeelding

Groom mam met paardlief...

Afbeelding

Eeeeen ACTIE:

Afbeelding

Afbeelding

In volle galop langs de waterhindernis:

Afbeelding

Over de brug...

Afbeelding

Tutje herself:

Afbeelding

In de tonnenhindernis:

Afbeelding

Wat erg leuk was is dat we die dag Jurga's eerste dochter weer hebben gezien, die liep daar ook en was derde. Pap was elfde van de 26 en weer mijn oom en stalgenoot ruim voorbij, netjes toch? En weer het 'had ik maar zus of zo, dan was ik' spelletje gespeeld haha. Als de dressuur beter was gegaan, als ik dat balletje niet had geraakt, enz. *LOL* Maar toch uiteindelijk super tevreden, volgend jaar absoluut weer!
Laatst bijgewerkt door Jurga op 22-09-03 09:27, in het totaal 4 keer bewerkt

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 09:28

Ondertussen gefixed....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 09:56

Ik zal ook eens kijken naar de foto's die ik zelf heb gemaakt, tijdens de training en tijdens het Peerdsturen. Bedankt voor de complimenten, ik geef ze door aan de baas Haha!.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 10:23

Jur is dan idd zo'n overijverige opgefokte dodo *LOL*. Na het wegtraject was ze zeiknat van het zweet en had een hoge pols. Ze had zich veel teveel opgenaaid, gekke merrie. Het was na even stappen ook zo weer goed trouwens.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 16:07

Peerdsturen heeft idd erg leuke hindernissen. De dressuur is idd niet haar favoriete onderdeel, maar ze kan 10x beter hoor! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 20:17

Kim, we zullen zien wat we gaan doen! *LOL* Ik heb nog ruim de tijd als we een uur lunchen dusseuh Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 11:30

Ja ik moest ook al zo lachen om dat beentje van die man omhoog *LOL*. Mayo, toch maar een keertje mee gaan mennen?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 21:59

En de foto's van Nimondro staan nu ook op ITP.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 14 bezoekers