Foto's Barbje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-01 09:31

Hoofd schuin houden voor sommigen want inscannen is ook een kunst als je blond bent.
Effe duimen Haha!
[img]../upload/21/barbvies[/img]
Dit is dus een gevlekte Andalusier lief he.
[img]../upload/21/barblong[/img]
Toen hadden we hem net.
[img]../upload/21/barblong1[/img]
Een maand of 3 terug voor de eerste keer weer aan de longeerlijn lekker vrolijk.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 09:51

hahaha, wat een smeerpoets zeg!!!! Jeetje!!!!!! (dit is dus de rede waarom ik nooit een schimmel koop).
Op die laatste foto, hoe heb je die hulpteugel nu zitten? Tussen zijn benen door naar het bit, en dan?? kan het verder niet zien Verward Verward

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-01 09:53

Een slofteugel door de longeersingel bitringen en weer onder om de longeersingel. Hij gooit zijn hoofd lekker in de lucht anders. Ja een lekkere smeerpoets. Als hij nu de wei in gaat ziet hij er ook altijd zo lekker uit ach modder reinigt zeggen ze altijd. Lachen

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 10:13

HAHAHA wat een smeerpoets!!! Lachen
Ach ik heb een vos en als die in de blubber rolt ziet ie er ook zo uit. Lekker eigenwijs koppie hoor!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 11:19

hahahha lol, de eerste foto op zn kop, de 2e goed, de 3e schuin, hahahaha dis lolz Lachen

Mooi beesje trouwens hihi

Party!! Kus, Kim Party!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 15:00

stoer op zn kop
lekker he zo'n smeerpoets, nadeel van schimmels. maar als ze mooi wit zijn zijn ze ook echt mooi, zie je tenminste echt resultaat
leuke foto's hoor

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 16:24

ahh lief beessie!!

idd grappig zo die foto's Lachen op z'n kop, goed, en dan weer schuin *LOL*

Schijnheilig xxxjes Nathalie Schijnheilig

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:25

Ben ik blij dat ik geen schimmel heb Tong uitsteken Nee grapje, ik vind hem er hartstikke lief uitzien!!!! (en dat is ie ook vast wel)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:29

Gaaf beesie hoor, echt heel erg mooi!!
Ik had vroeger dus ook een schimmel en die lag echt altijd in de koeien vlaaien te rollen en toen heb ik gezworen dat ik dus nooit meer een schimmel wilde.......nu heb ik dus een fjord......ff niet aangedacht dat die ook zo licht van kleur ziijn....hahahaha *LOL*

Jacqueline

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 08:21

leuk joh! hoe oud was ie nu?

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 14:05

Lief paard om te zien, echt van die lieve kleine oortjes, steeds naar voren. Lekker pruttig op die eerste foto en knap van je dat je ze steeds anders weet te plaatsen *LOL* Marlou zou nooit zo onder de prut komen, ze haat prut, zelfs aan haar benen. Lachen Eén keer zat ze wel onder de prut, maar dat was toen ze haar teruggestuurd hadden het prutstuk op, omdat ze zich niet metteen liet pakken. Toen heeft ze een uur lang alleen maar heen en weer gerend door die bagger, levensgevaarlijk. het was gelijk ook de laatste dag dat ze op die stalling stond, d.w.z. vier dagen later heb ik haar verhuisd. Ze waren nl. te beroerd om een bakje voer te halen, vonden dat ze wel straf mocht hebben, enzo. Ze hebben haar door een stalgenoot binnen laten halen en zijn niet eens meer wezen kijken hoe het met haar was. Toen ik zelf kwam zag ze er niet uit en aan de longeerlijn bleek dat ze hardstikke stijf was. Normaal draaft ze binnen een half rondje metteen aan, stappen vind ze niets, toen kreeg ik haar met heel veel moeite in draf. Dat zei mij genoeg. Dus voor Marlou geen prut meer, op haar nieuwe stal loopt ze in een gedraineerde, met zand en houtschillen gevulde paddock, voor haar is dat super.
Groetjes van Jet.