Clinic Herman Wienstjes bij Flair S; Gomagje e.a.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:58

Jamy"]
[quote="Antoinette schreef:
Leuke foto's overal hoor!!
Ik ben alleen nog verslagen tegen gekomen hier op bokt. Komen die nog of heb ik weer eens niet goed gekeken?

Ben heel benieuwd wat jullie er allemaal van vonden!

Ik vond het heel leuk! Lachen Alleen had ik er misschien wel iets anders of iets meer van verwacht.. maar misschien komt dat nog Lachen
[/quote]


Jij bent natuurlijk al L2 dus hoef je niet veel meer te leren! Haha! Nou ik kan je zeggen dat ik weer (net zoals altijd bij Herman)hartstikke positief van Flair ben afgestapt.Ze liep op een bepaald moment als een tierelier.Vandaag weer les gehad van mijn ,,gewone,,instructeur en ook vandaag hadden Flair en ik de smaak weer te pakken.Het was zelfs zo erg dat we na 20 minuten zeiden tegen elkaar:We stoppen want beter kan het niet worden,Ik kijk uit naar 1 oktober want dan komt Herman voor de 2e keer!


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:59

Jamy schreef:
Ja idd dat klopt wel vind ik wat jij zegt van dat praten enzo en hou'm er aan en hou 'm klein ofzo, maar ja, kijk ik heb nog maar 1 les gehad dus weet het verder ook nog niet zo, we zien het wel Lachen



Als je het niet snapt wat hij bedoelt kun je het natuurlijk gewoon vragen!


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:19

Als ze een maandje zo door blijft tuffen!Vandaag liep ze trouwens weer als een treintje.Of het nou aan Herman ligt of dat ze zelf het licht gezien heeft..........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers