nieuwe foto magnifiek en ik :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 16:11

nou hier is die dan let niet op mijn houding daar zijn we hard aan,aan het werken.
morgen een wedstrijd op haar ben echt benieuwd Haha!
de eerste wedstrijd op haar daar komt uit gebreid verslag van *LOL*
ennuh natuurlijk foto's foto's en nog eens foto's Party!! Lovers

[img]../upload/271/marfiek1.jpg[/img]

ja ik gaf hier net been ziet er niet zo netjes uit ik weet het..

hier wat dichterbij:

[img]../upload/271/marfieky2.jpg[/img]

ik heb dr nog 1 maar die laat ik maar niet zien Knipoog Gaaaap Lips are sealed

xxjs marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 16:27

heey thanx Party!!
het is echt een super paardje we hadden haar net helemaal ingevlochten,gewassen helemaal goed gepoetst ze glom verschrikkelijk zo mooi Lovers
en die knotjes Haha! die staan gewoon geweldig!! Kwijl
heel veel foto's morgen maken!! jullie ef laten zien wat een knap koppie die heeft Tong uitsteken *LOL* Haha!
maar hardstikke bedankt...dr komen 20 mensjes kijken allemaal bij ons (magnifiek&ik) (vader,moeder,zussen,vrienden,iedereen van stal) ooopssss Clown

_________________
*~*~* I LOVE MAGNIFIEK *~*~*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marfiek op 2001-09-29 17:26 ]</font>


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 17:35

pff ja ik weet het ik moet het afleren Extreme duivel
maar...we zijn er hard mee bezig hoor ik doe me best zal er morgen echt aan proberen te denken thanx!! Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 17:37

en sunnylover... Party!!
die foto's heeft magnifiek dr baasje gemaakt ze had een nieuw foto toestel hij is dus echt heel dichtbij gemaakt ze heeft zo'n inzoom lens echt heel mooi ja!!
ik was ook wel heel blij met me nieuwe fototjes had ze net gekregen van miran Kwijl

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 18:12

ja het is zo voor mijn gevoel kan ik haar zo beter aan sporen dan reageerd ze beter ik moet dit echt afleren want het ziet er niet uit Extreme duivel Haha!

maar thanx het is zeker al een heel stuk verbeterd!!

kijk maar een maand geleden:

[img]../upload/271/magnifiek2.jpg[/img]
[img]../upload/271/magnifiek1.jpg[/img]

maar goed als ze dus wat zakt gaan mijn handen mee en ook mijn boven lichaam *schaam* Bloos
maar dat is nu zeker al heel veel veranderd morgen weer nieuwe foto's maken maar we hebben net een nieuw rolletje zal het wel een tijdje duren voor die vol is Verdrietig Huilen
of me pa maakt um morgen ef helemaal vol *LOL*

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 18:23

ik zal er zeker op gaan letten!!

dank je wel!!

*trots* Lovers Lovers

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 21:51

moet je is naar de 2de foto kijken...zie je die spieren? Kwijl

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers