fotos van mn haffie "akyro"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 07:52

Wauw, Ik vind hem een supermooie haf en hij kan echt mooi lopen. Idd jammer dat hij zo kijkerig was.
Ik wilde ook met mijn digi foto's maken maar zodra m'n vader hem aanzette waren de batterijen leeg.....

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !


Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 14:39

eefke schreef:
hoeveelste ben je nu in de dressuur geworden?
mn moeder vond je er heel mooi opzitten en mooi rustig, en ik was t daar helemaal mee eens... OK dan!
trouwens je zus ook... zal wel in de familie zitten... Tong uitsteken


Mijn zusje wel, oke, maar ik zit hartstikke krom (stond trouwens ook op de coupon), jij hebt een mooiere houding. Ik was 3e geworden van de 7. Gelijk puntenaantal als de nr.2 die man die L2 reed. Ik heb later nog de proef op de camera gezien, maar het viel me toch wel tegen hoe hij liep, te vlak en gehaast, hij kan veel mooier en opgerichter. ( je hebt me misschien wel horen ergeren tijdens de proef Bloos! ).
Springen ben ik supertrots op hem, normaal weigert hij of tilt hij zijn benen niet op maar nu sprong hij het hele parcours uit! Lachen En met een 4e plaats ben ik natuurlijk harstikke blij.
Volgende keer spring jij ook mee he *LOL* ?

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !


Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 18:44

eefke schreef:
wat heb je eigenlijk met ciska?? was t toch Verward gemaakt???


Ja ciska, dat is er eentje. In de dressuurproef was ze niet te houden, een tempo hoger was makkelijk gemaakt, maar minder hard was protest. Op de coupon stond ook een heleboel keer "tegen de hand" Haha! Ik had uiteindelijk toch nog 159 punten gescoord. Ik was iets van 11e of 12e, ik weet het niet meer.
Ik ging in ieder geval voor het springen met haar, omdat ze dat zo ontzettend graag doet, het enige wat ik in principe hoefde te doen was haar naar de juiste hindernis sturen....
Maar eenmaal in de ring was het haar toch te zwaar. Ze heeft namelijk al jaren last van artrose, dus iets van 4 weigeringen dat ze had.....Ik was uiteindelijk eennalaatste.
Wel jammer dat je geen wedstrijden rijd in de winter. Kom je 5 okt nog naar Weert naar de wedstrijd?

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers