foto's van mijn eerste klasse 3 endurance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:06

Haha, dat t-shirt van Louis!!! *LOL* Die van Wilma was ook errug leuk bedacht trouwens, heb je die nog gezien?

Wat is Latoy toch een kasteel hè? En wat leuk om al die bekende plekken zo voorbij te zien komen, voor mij is die omgeving wekelijkse kost en daarom vind ik het juist zo leuk om daar eens 'mensen van buiten' te zien rijden. Helaas doen niet alle foto's het bij mij, ook niet na herladen, zal straks thuis nog eens kijken.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:25

Deze foto's zouden niet misstaan op de DER-site, als ik jou was zou ik ze aan Hugo mailen! Vooral die twee waar jullie met het hele groepje op de camera af komen rijden (en dan met name die verticale) vind ik erg mooi.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:10

'Hoi, ik ben Wilma, je weet wel, van de lijst' *LOL*

Ik reed bij groomplaats C nog bijna verkeerd omdat ik Wilma zag staan en wilde weten wat er op haar t-shirt stond. Gelukkig stonden we op de vetgate naast Els (die zij groomde) dus toen kon ik het van dichtbij bekijken. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:45


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:46

Gewoon de URL uit de balk boven je topic kopiëren in een reactie of nieuw topic, Bokt maakt er dan zelf een link van.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:57

Jorie"]
En NU wil ik weten wat er op dat shirt van Wilma stond!!!
[/quote]

[quote="Karin schreef:
'Hoi, ik ben Wilma, je weet wel, van de lijst' *LOL*


Staat op pagina 1 van dit topic. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 35 bezoekers