T&T aan het trainen: Tammy en TTP

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

T&T aan het trainen: Tammy en TTP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 11:19

Niet veel foto's, ik was namelijk niet mee Schijnheilig Mijn moeder wordt al wat beter in het bedienen van de digi, alleen het inzoomen wordt wat moeilijker:

Afbeelding
Ik moet zeggen dat ik ook geen idee heb wie wie is

En dit is al beter:
TTP gereden door mn vader aan de buitenkant en Tammy aan de binnenkant, gereden door Roelof (de trainer)
Afbeelding

en nog eentje: (weer geen roelof op de foto )
Afbeelding

Jammer genoeg zijn ze een beetje donker geworden, maar dat ligt ook een beetje aan het weer Volgende keer meer en beter


WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 10:20

Voor de verandering eens niet, nee Cool Hij liep al bijna harder als Tammy, en die staat al een paar maanden in training....

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 10:29

Mijn vader traint eentje zelf (TTP de net iets grotere) en Tammy staat in training bij Roelof Maring, die ook achter Tammy zit op de foto's (ook al zie je hem niet Cool )

Mijn vader is er via via ingerold, en zit er nu al meer dan 25 jaar in. Ik ben er echt mee opgegroeid, en heb meerdere dravers onder het zadel gereden. Ik ben de laatste jaren wat actiever met de drafsport bezig, heb TTP ook wel eens uitgereden. En ja, het gaat behoorlijk hard!! *LOL* Wat een rustig drafje lijkt, is in werkelijkheid een ardig tempo
We hebben op het moment maar 1 sulky, maar mn vader gaat een koerssulky erbij kopen en hij gaat TTP dan ook zelf snelrijden. Ik wil eigenlijk de andere paarden er nog een keer voor hebben, Ofir en Rival... Gewoon kijken hoe het bij hen is... Haha!

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 11:21

Dat moet ook wel, want als ik hoor dat ze bij Rival in de sloot zijn beland bij het beleren ga ik dat niet in mn eentje doen Schijnheilig Daar mag jij voor opdraaien Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers