Vrijheidsdressuur met Mireille

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Vrijheidsdressuur met Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 16:17

Vanmiddag weer even geVDt met Mirei en mn moeder gestrikt voor de foto's.... Tong uitsteken

Buiging
Afbeelding

Kusje (hmmm lekker Haha!)
Afbeelding

Steigeren
Afbeelding

Kijk dat tongetje!! Haha!:D
Afbeelding

Op het blok (ze kijkt niet nou niet bepaald vrolijk maargoed, tis maar een momentopname want ze vindt t allemaal hartstikke leuk )
Afbeelding

Kusje op het blok (foto is een beetje te vroeg genomen... Tong uitsteken)
Afbeelding

Voet op het blok
Afbeelding

En nog een keer Lachen Ze stond hier wel een beetje op het randje van het blok maar t was minder erg dan het op deze foto lijkt Verward
Afbeelding

Flemen op het blok
Afbeelding

En flemen met mij ervoor Pling
Afbeelding

Zwaaien met de doek
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Klaar Haha!
Afbeelding

En toen liep ik op een gegeven moment weg en Mirei liep al zwaaiende achter me aan!!!! Dus ze heeft er weer een "nieuw" kunstje bij Pling
Afbeelding
Afbeelding

En daarna hebben we nog een rondje gelopen Haha! Maar draaft ze hier op deze foto's of ben ik nou gek????? Ik kan me totaal niet herinneren dat ik haar heb zien draven....... Verward:D
Afbeelding
Afbeelding

Daarna had ik zin om nog even te mongolen Schijnheilig
Afbeelding

Beentje over mn schouder Tong uitsteken
Afbeelding

En dat kunnen we ook met haar andere been Haha!
Afbeelding

"Wat ga je nu doen??"
Afbeelding

"Ik ga onder je liggen Mirei Haha!"
Afbeelding

En dat kan ook met haar andere been Haha!
Afbeelding

Met haar achterbeentjes kan ook vanalles Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding

Ja Mirei wordt een beetje hoef-tastelijk Scheve mond:D
Afbeelding

En ons laatste kunststukje van vandaag Haha!
Afbeelding

Danielle

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!


dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 16:29

sonjabelgium schreef:
Gaaf!!!!!! Heb je nooit geen schrik dat ze ineens gewicht zou zetten op je knie of zo?


Hmm nee eigenlijk niet, ik heb dit al regelmatig met haar gedaan en ze heeft nog nooit mn knie geplet Tong uitsteken (moet natuurlijk wel altijd blijven opletten en dit soort trucjes zou ik dus ook niet met elk paard gaan uitproberen Haha! Lente zou bijvoorbeeld wel in een keer mn knie vermorzelen Clown ) Maar Mirei staat altijd gewoon heerlijk te suffen als ik zo bezig ben Haha!

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 16:31

rachel15 schreef:
hey wat een leuke fotos!! ff een vraagje: hoe heb je dat kusje aangeleerd?? echt leuk joh! kwou dat mijn verzorgpaardjes dat konden!! majah ben goed aan het oefenen maar het lukt niet echt... majah wat wil je als je maar 1 of 2 keer per week oefend...


1 of 2 keer oefenen in de week is juist perfect hoor Als je het vaker doet ga je je paardje er alleen maar mee vervelen Knipoog
Ik heb het Mirei geleerd door eerst een paar keer met mn hoofd vlak voor dr te gaan staan, "kusje" te zeggen en als ze dan aan mn hoofd ging snuffelen meteen als een gek belonen en helemaal voldouwen met snoepjes Haha!
En Mirei is dan zo slim dat als je dit drie keer achter elkaar gedaan hebt dat ze het dan ook helemaal snapt Pling *superpaard Lovers*

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 17:23

astridastrid"]
Heb je al eens de paardenkrant ofzo aangeschreven? Dit is echt zó gaaf! Hier kunnen nog veel mensen een voorbeeld aan nemen Knipoog
[/quote]

Whahaha ja hoor, de paardenkrant Haha!

[quote="Tanjake schreef:
WAUW echt super! Leuke foto's om naar te kijken, al zou ik het nog veel liever eens in het echt bewonderen, gaaf wat jullie allemaal kunnen! Hoelang ben je al bezig met vd?


haha tja jammer dat je zo ver weg woont dan Knipoog

Ik ben nu anderhalf jaar met VD bezig... zoiets geloof ik.... weet t eigenlijk niet precies Haha!

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!


dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 17:47

Soeskia schreef:
En jij als expert Schijnheilig slijm , moet natuurlijk weten waarmee je het beste kunt beginnen. Dat kusje lijkt me het makkelijkst en dan... Vertel jij het me. T lijkt me echt leuk om te doen. Is weer eens wat anders, want Sjors houdt ook niet van elke dag dressuur, (fjord) Ik trouwens ook niet.


Hahaha Haha! Ik ben zelf begonnen met "voet" en de buiging, dat zijn wel relatief makkelijke kunstjes Lachen Op het blok is ook niet zo moeilijk (was voor Mirei in elk geval geen probleem) Maar er is geen vaste volgorde ofzo hoor Knipoog Als je maar zorgt dat je niet teveel dingetjes tegelijk aan je Fjordje wilt leren want dan wordt het te verwarrend voor hem Knipoog

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 20:20

Wow wat een gave reacties weer!!!! Party!!:# Bedankt allemaal!!! Party!!:#

Suzy"]
Volgens mij kan je zo ergens optredens gaan verzorgen! Haha!
[/quote]
[quote="littleroosie"]
Wanneer ga je nou clinics geven?
[/quote]
[quote="Fairie"]
Jeemig, Daniëlle, ik vind dat het nu echt tijd word dat je samen met Mirei een show team maakt!
[/quote]

hmm ik hou t voorlopig denk ik toch nog maar even bij alleen priveedemonstraties Schijnheilig:D Maar zouden jullie met zn allen komen kijken dan? Haha!:P

[quote="Pasha"]
Wahaa Danielle Je bent ook echt niet goed wijs he Haha!:D::D:D:D
[/quote]

Niet echt nee Haha!

[quote="vera schreef:
Oh Danielle! Wat een prachtig paardje is ze toch! Die steigerfoto met tong is ook heeeel mooi Lovers
En die laatste foto is helemaal het einde! OK dan!

Ik ben ook begonnen met Digger met VD, alleen doe ik het met een clicker (of doe jij dat ook Verward ). Hij kan nu een doekje aanraken en een doekje onder een kratje vandaan halen.
Het is zo gaaf om te doen! Maar Mireille is wel een kei! Daar doe ik nog wel een paar jaar over voordat ik Digger dat allemaal heb geleerd Zeker als ik het in een bak doe waar net een hengstige merrie heeft gepiest >;) Dat had ik vandaag dus, meneer de hengst kon zijn koppie er niet echt bijhouden, hahahaha Clown


Wat gaaf dat je ook met Digger bezig bent!! Wanneer komen er foto's? Schijnheilig Ik doe zelf trouwens niet aan clickertraining Lachen

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 20:57

SaisjeKiekie"]
GEWELDIG Haha! Maar dat heb ik op clubs ook al gezegd.. ik hoop echt dat ik snel weer een keer mag komen Haha! maar dan zonder beugel. en MET neuspiercing Bloos Haha! hihi `
[/quote]

neuspiercing???? cool *LOL* Maar t zou leuk zijn ja als je weer eens langs kunt komen

[quote="spongebob"]
[quote="liza van loon"][quote="spongebob schreef:
Egt gaaf!!! Ik wou dat jeff dat allemaal kon ! Egt knap! Doe je ook wedstrijden met je haffie?


bestaan er dan vrijheidsdresuur wedstrijden? dan zou je zeker mee meoten doen
[/quote]


Uhh ik weet niet of die bestaan d8 van wel Schijnheilig . Of was ut een hele foute opmerking/vraag?? Verward
[/quote]

hahahaha voor zover ik weet zijn er geen vrijheidsdressuurwedstrijden Haha! mja Mirei en ik (vooral ik Schijnheilig ) hebben nogal last van plankenkoorts dus zelfs als het al bestond zou ik niet gaan Tong uitsteken

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 21:43

eefke schreef:
is daar een boek van ofzo??? dat wil ik heel graag mn paardje ook leren!!!


Er is wel een boek over vrijheidsdressuur: Paardenschool van Nathalie Penquitt Lachen Is op zich wel een leuk+nuttig boek

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers