Nieuwe poging longeerfoto's (veel).

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:07

Hoihoi
Ik gebruik al jaren de pessoa bij verschillende paarden en vind hem echt ideaal. Errug leuk fjordje, maar als ik je een tipje mag geven, durf gerust de pessoa iets strakker te zetten, bij zn kont(je) wat hoger, dan heeft de pessoa nl ook effect....hieronder 2kiekjes van mijn merrie ad pessoa.

Suc6!

Afbeelding

Afbeelding

Haha!


RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:02

geeft niks, als het maar effect heeft...op een aantal foto`s loopt ze echt netjes, maar die foto waar ze haar hoofd omhoog gooid, daar had de pessoa direct moeten inwerken. En dat doet hij dus op DAT moment niet. Voor een keer geeft dat niks, maar als je haar serieus verder traind heeft het op langer termijn geen effect. Dan is het gewoon zonde van je tijd joh. En ik weet hoe lastig het is foto`s maken met longeren! haha, maar als ik eerlijk ben en ruby is eenmaal warm, heb ik weinig in handen en dan gaat ze wel...succes!

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 18:31

Suleika schreef:
waarvoor zit die band achter zijn kont als ik vragen mag??

verder hele mooie foto's hoor!!


Die band is voor de achterhand. Stel, dat het paard zijn hoofd voor omhoog brengt, dan zorgen de katrolletjes en het trouw ervoor dat die band achter zijn kont "aangetrokken" wordt...dus corrigeerd het paard zichzelf, schopt/bokt hij (dus kont in lucht) dan corrigeerd hij zichzelf op de voorhand want die wordt dan "aangetrokken" om het zo maar even simpel uit te leggen

Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 50 bezoekers