Sonja werkt zich in het zweet.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Sonja werkt zich in het zweet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 19:37

Afbeelding

Afbeelding

Sonja heeft sinds gisteren een bijrijdstertje! Ze heet Kimberly en is super fanatiek. Sonja heeft zich vanmiddag ontzettend in het zweet gewerkt. Beter ook, werkt ze misschien die buik weg. Let maar niet op dat zadel, ik heb nog even niets anders. Het zadel ligt voor geen meter, de staartriem is professorisch gemaakt van een halstertouw en het dekje is ook veeel te groot en veeeeeel te oranje. Maar goed. Als er iemand nog een zadeltje te koop heeft voor een grote shet?[/img]

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:40

leuke shet en een leuk bijrijdstertje!
zo dik is het shetje togniet? zover ik kan zien hoegroot is de shet?

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:47

haha ze zweete idd behoorlijk maar idd goed voor haar.. kimberly zelf had het ook goed warm he haha

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:52

zadel lig veel te ver naar voren Scheve mond

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 20:00

dreamegirl schreef:
zadel lig veel te ver naar voren Scheve mond


Ja vertel mij wat. Als ik het niet achter die staart vast bind ligt het zadel in dr nek. Maar Sonja heeft geen schouders en geen schoft en een enorme pens waar de singel vanaf glijd. Maar ik heb geen ander zadel nu. Het zadel wat ik heb voor Sonja is te klein voor kimberly. Dat is echt een kleuterzadeltje.

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 20:01

horsewisper schreef:
leuke shet en een leuk bijrijdstertje!
zo dik is het shetje togniet? zover ik kan zien hoegroot is de shet?


De vorige eigenaresse dacht dat ze drachtig was tot ze vorige maand toch geen veulen kreeg. Ze heeft wel al die tijd merriebrokken gekregen dus ze heeft een behoorlijke pens. Ze is 1.03

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:02

Leuke foto''s word nog is een dressuurshet. Haha! Grote (eigenlijk kleine) voorbeeld is al op bokt, Zorro

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:03

Irre"]
[quote="dreamegirl schreef:
zadel lig veel te ver naar voren Scheve mond


Ja vertel mij wat. Als ik het niet achter die staart vast bind ligt het zadel in dr nek. Maar Sonja heeft geen schouders en geen schoft en een enorme pens waar de singel vanaf glijd. Maar ik heb geen ander zadel nu. Het zadel wat ik heb voor Sonja is te klein voor kimberly. Dat is echt een kleuterzadeltje.
[/quote]als dat zadel zover naar voren gaat kruipen moet je haar eerst met een ander zadel rijden of zonder want dit is ook niet goed voor de rug. Scheve mond

Annemarietje
Berichten: 171
Geregistreerd: 09-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:05

Leuke foto's!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:06

dreamegirl"]
[quote="Irre"][quote="dreamegirl schreef:
zadel lig veel te ver naar voren Scheve mond


Ja vertel mij wat. Als ik het niet achter die staart vast bind ligt het zadel in dr nek. Maar Sonja heeft geen schouders en geen schoft en een enorme pens waar de singel vanaf glijd. Maar ik heb geen ander zadel nu. Het zadel wat ik heb voor Sonja is te klein voor kimberly. Dat is echt een kleuterzadeltje.
[/quote]als dat zadel zover naar voren gaat kruipen moet je haar eerst met een ander zadel rijden of zonder want dit is ook niet goed voor de rug. Scheve mond
[/quote]

Maar ik heb geen ander zadel nu. Het zadel wat ik heb voor Sonja is te klein voor kimberly.

dat staat er tog??
haha sorry we waren tegelijk
Laatst bijgewerkt door Joyceee86 op 02-09-03 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 20:07

dreamegirl"]
[quote="Irre"][quote="dreamegirl schreef:
zadel lig veel te ver naar voren Scheve mond


Ja vertel mij wat. Als ik het niet achter die staart vast bind ligt het zadel in dr nek. Maar Sonja heeft geen schouders en geen schoft en een enorme pens waar de singel vanaf glijd. Maar ik heb geen ander zadel nu. Het zadel wat ik heb voor Sonja is te klein voor kimberly. Dat is echt een kleuterzadeltje.
[/quote]als dat zadel zover naar voren gaat kruipen moet je haar eerst met een ander zadel rijden of zonder want dit is ook niet goed voor de rug. Scheve mond
[/quote]

Dat zeg ik: ik heb geen ander zadel. Wordt aan gewerkt. Zonder zadel werkte niet echt voor Kimberly. Ze stuitert er bijna af in draf.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:10

god wat een leukepony!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 22:04

chanickyo schreef:
Leuke foto''s word nog is een dressuurshet. Haha! Grote (eigenlijk kleine) voorbeeld is al op bokt, Zorro


Dank je wel Haha!

Leuke pony zeg *LOL* Echt een mooie merrie, nu nog het buikje trainen Tong uitsteken Ik zie dat er al aardig aan wordt gewerkt. Mss kun je ergens een tweedehands wintec op de kop tikken ?? Heb ik ook voor Zorro zijn echt superzadels. Enne als de buik eraf is komt de schoft vanzelf een beetje terug en heb je wss geen staartriem meer nodig.

Leuke combinatie trouwens Kimberly staat er leuk op, op naar de Z Haha!

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 22:12

ukkiepuk"]
[quote="chanickyo schreef:
Leuke foto''s word nog is een dressuurshet. Haha! Grote (eigenlijk kleine) voorbeeld is al op bokt, Zorro


Dank je wel Haha!

Leuke pony zeg *LOL* Echt een mooie merrie, nu nog het buikje trainen Tong uitsteken Ik zie dat er al aardig aan wordt gewerkt. Mss kun je ergens een tweedehands wintec op de kop tikken ?? Heb ik ook voor Zorro zijn echt superzadels. Enne als de buik eraf is komt de schoft vanzelf een beetje terug en heb je wss geen staartriem meer nodig.

Leuke combinatie trouwens Kimberly staat er leuk op, op naar de Z Haha!
[/quote]

Wintec is wel een optie dus? Zal er eens naar kijken want dit is natuurlijk werkelijk bagger. Kan Kimberly niet in training bij je? hihihi. Ik vind het echt een genot om naar Kimberly en Sonja te kijken. Ze is zo lekker fanatiek! Heerlijk! Van die rooie wangen en gaan met die banaan. Geweldig toch! En Sonja werkt zo mooi haar buik eraf!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 22:16

Irre schreef:
Wintec is wel een optie dus? Zal er eens naar kijken want dit is natuurlijk werkelijk bagger. Kan Kimberly niet in training bij je? hihihi. Ik vind het echt een genot om naar Kimberly en Sonja te kijken. Ze is zo lekker fanatiek! Heerlijk! Van die rooie wangen en gaan met die banaan. Geweldig toch! En Sonja werkt zo mooi haar buik eraf!


Een shetlander hetzelfde lesgeven als dat je een paard les zou geven, drie jaar hard ploegen en een goede hoefsmid en goed tuig en een leuke ruiter die dit er voor over hebt et voila een Zorro in de naam van Sonja Haha! (oh jah en niet te veel voer en consequent blijven !!! Clown )

Er zijn volgens mij meer shetland ruiters die een wintec hebben en er heel blij mee zijn .....

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 22:16

Idd, op naar Z! Leuke pony is het zeg! Dat buikje heb je er zo af getraind Knipoog

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 22:19

Nou ja, ik kan hier in elk geval niet lesgeven want ze rijd beter dan ik, hahaha. Maar ze doet het leuk en heeft er plezier in, das het belangrijkste.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 22:22

super leuk joh, Sonja is een erg leuk beestje OK dan! *LOL*

Kijk alsjeblieft uit met het halster touw dat het niet gaan schuren
bij kont en staart. Vroeger toen ik een jaar of 12 was deed ik
het zadel ook op deze manier bij mijn verzorgshet, helaas schuurde
zijn staartwortel open, ik schrok me rot Bloos!

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 22:24

Barb schreef:
super leuk joh, Sonja is een erg leuk beestje OK dan! *LOL*

Kijk alsjeblieft uit met het halster touw dat het niet gaan schuren
bij kont en staart. Vroeger toen ik een jaar of 12 was deed ik
het zadel ook op deze manier bij mijn verzorgshet, helaas schuurde
zijn staartwortel open, ik schrok me rot Bloos!

Was eenmalig, morgen heb ik een staartriem voor dr. Vind het al pijn doen om er naar te kijken!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 22:32

oke toppie OK dan!

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 22:42

Ze is hardstikke dun vergeleken bij mijn verzorgshetjes. :p Ze zijn echt veeel te dik, maar deze ziet er prima uit *LOL*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:29

Leuk zeg! Goed dat ze nu gereden word, dan krijg ze wel beweging.
Echt zonde van dat zadeltje, maar het is ook zo super moeilijk om een fatsoenlijk zadeltje voor een klein shetje zonder schoft en schouders te vinden. Leuke foto's! Ga je Julia ook op Sonja leren rijden?

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 17:38

Ziet er echt leuk uit. Op naar het Z.

En iid. Een Wintec is een hele goeie optie. Dat heb ik ook voor Dennis. Ligt als een huis, bij Dennis zelfs zonder staartriem!!!!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 17:47

leuke pon

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 17:50

Cool, nu heeft Greetje er een vriendinnetje bij Haha! Ik kom snel eens kijken, heb alleen een erg lag rooster, dus moet even kijken wanneer ik kan Haha!