wat vinden jullie hiervan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 15:41

[img]../upload/445/cobra2.jpg[/img]


[img]../upload/445/cobra3.jpg[/img]


[img]../upload/445/cobra4.jpg[/img]


[img]../upload/445/cobra7.jpg[/img]

Mooie foto's he? Leuk, maar wel gevaarlijk Extreme duivel

ene wat vinden jullie van mijn nieuwe usericon? Schijnheilig
Leuk he die tong?
_________________
Coi ste muna anacain

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sanne op 2001-09-20 16:48 ]</font>



Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 17:59

Nimber wil alleen maar effe zeggen dat tijgerpytyhons 5 meter worden en 80 kilo!!!! Ze eten dan vlaamse reuzen, vogels, ratten enz. En ze zijn heel moeilijk te houden!!!! Je moet echt veel ervaring voor zo'n python hebben. Niet slecht bedoelt hoor maar ik heb zoveel pythons gezien die als eerste slang genomen worden en dan worden ze te groot of te zwaar. Of ze zijn te moelijk en dan worden ze verkocht. En dat is voor een grotere slang heel erg rampzalig(worden ze zwaar agressief!) en dan wil niemand ze meer, dus een spuitje of ze worden ergens gedumpt Verdrietig

Ikzelf vind tijgerpythons ook Lovers , maar ik moet nog sparen voor zo'n groot terrarium *LOL*

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 18:07

moet je een korenslangentje nemen, eten weining, zijn mooi en zijn heel erg tam te maken! Ik ben helemaal weg vna korenslangen omdat ze zoveel verschillende kleuren kunnen hebben!!! Ze worden ongeveer 1 meter maar dan heel erg dun dus lijken kleiner. Knipoog

Als je moeder/vader geen slang wilt, heb ik wat tips voor je! Schijnheilig

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 18:15

Cobra's zijn de grootste giftige slangen in de wereld, 2 meter ongeveer. Die vlappen om hun nek zijn normaal plat. Maar als ze gevaar zien dan pompen ze extra bloed naar die flappen zodat die rechtop gaan staan en een kleur krijgen. Een soort bedrijging. Als ze je buiten kun je doodgaan, ze hebben genoeg gif bij zich om 15 mensen te doden. Als je gebeten wordt en je niet naar het ziekenhuis gaat dan kun je binnen 5 a 6 minuten dood zijn! Scheve mond\

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 07:36

Gadver, waarom nou? waarom niet gewoon met de chop opgepakt en effe in de bosjes gezet ofzo? Verdrietig

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 08:00

[img]../upload/445/elapheguttatabutter1.jpg[/img]

Dit is mijn toekomstige nieuwe aanwinst. Een jonge Elaphe Guttata Guttata Butter(korenslang, de kleur heet Butter) is het geen plaatje. Hij heeft een zwaar bijzondere kleur en is daarom ook best duur. Laten we zeggen 2x zo duur als een volwassen korenslang.

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers