verslag van buitenrit op mijn vakantie + foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

verslag van buitenrit op mijn vakantie + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 14:00

ik ben van vrijdag 15 augustus tot 22 augutus vandaag dus naar heijderbos geweest. natuurlijk wou ik op vakantie paardrijden en daar was ook een manege in de buurt. dus wij waren naar manege bergemo geweest en voor mijn tante en mij een buitenrit besproken voor gevorderde voor dinsdag. het was echt kei leuk maar er zat ook echt een hoog tempo in. toen we er kwamen stonden de paardjes al opgezadeld. ik kreeg je horen dat ik op hercules mocht dat is een haflinger. toen de hele groep er was moesten we ongeveer 10 minuten in de bak rijden want dan konden hun een beetje zien of iedereen genoeg ervaring had voor de buitenrit. nou iedereen mog door dus gingen we op buitenrit van 2 uur. het was echt kei gezellig. aleen het zadel van hercules was best wel hard dus op een gegeven moment kreeg ik toch echt last van mijn kont. mijn tante trouwens ook en zei heeft er nu zelfs nog last van. mischien scheelt het ook omdat ze eerst 10 jaar vroeger heeft gereden en nu nog maar heel af en toe. dat ze het niet meer zo gewent is.
nou ik heb een paar foto's die met het losrijden in de binnebak zijn gemaakt. had even mijn vriend lief aangekeken en had er dus een paar gemaakt. helaas is de kwaliteit niet zo goed.

eventuele tips zijn altijd welkom over mijn houding ofzo. owja mijn benen vind ik zelf een beetje raar maar ik rijd eigenlijk altijd met chaps en dan opeens laarzen is toch een heel verschil.

Afbeelding
hier zat ik er dus net op en was aan het kijken of de beugels goed zitten. trouwens vind ik ze op de foto niet zo kort lijken maar toen ik er op zat wel. maar hun woude dat ik ze kort hield.

Afbeelding
hier ben ik samen met mijn tante.... wow hier zit ik best wel naar voren vind ik zelf Bloos!

Afbeelding
en nog een keer ik op hercules...

Afbeelding
weer ik en mijn tante...

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:00

Leuk!!

Ik ga vanaf 26 september a.s. t/m 10 oktober naar Heijderbos.

Mijn vriendin, ik en mijn vriend + 4 paarden

Alleen ik neem Noureyev mee.
En die staat dan gestald bij manege Bergamo.

Mijn vriendin gaat ook mee en die neemt 3 paarden mee.

Hoop dat het bij ons net zo leuk is als dat jij het hebt gehad.

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:03

Ik heb ponykamp begeleid op Bergemo Lachen

Super aardige mensen, en hele mooie omgeving Lachen

Ben van plan om in het najaar ook een weekje samen met een vriendin te gaan. Huisje huren, paarden mee Lachen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:37

Hé! Hercules!
Daar heb ik ook wel eens opgereden, Die is wel lief vind ik.
Vond je het leuk daar?

Jensy

Berichten: 52
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:45

Ziet er leuk uit daar. Leuk dat je op een haflinger mocht.
Ik vind haflingers helemaal toppie Haha!. haha

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 18:23

ja annetje het was daar echt heel leuk hoor!
en hercules was ook kei lief.
eigenlijk had ik nog niet zo vaak op een haflinger gereden maar ze zitten heerlijk! jammer dat ze bij de manege waar ik les geen haflingers hebben.

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:28

bij ons hebben ze wel haflingers in de les!!