Mirogrant en AnjaKos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Mirogrant en AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 20:00


**Look where all this talking got us baby!!**



AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 20:31

Thanx! Haha! Haha ik wou juist de foto's niet hier neerzetten, tis al zo'n zooitje met al die foto's hier Knipoog Scheve mond

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 08:53

Idd Kel, paars is lekker opvallend en zo zullen de meeste mensen er wel van afblijven Lachen en het is mijn lievelingskleur ook nog dus tja dan krijg je dat heh Haha! Knipoog

Enne Pippy, laat de foto's maar staan hoor, het is ok

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 16:00

Geduld geduld...Nederlanders zeker heh Tong uitsteken die kennen dat woord blijkbaar niet Scheve mond Woensdag kan ik mijn foto's als het goed is ophalen dus Donderdag staan ze er op Lachen

-X- Anja

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 18:06

Morgen??? Zouden ze al klaar zijn?? Verward

-X- Anja

B.T.W. Nu zie ik alleen nog maar kruisjes op de plek waar de foto's stonden dus iedereen die de foto's alsnog wil zien + de foto's van ons dagje bij Gerrit Smit in Rijssen (die moeten er nog wel op) zal het via de link moeten doen Knipoog

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 13:41

Huilen ze zijn er nog niet..

-X- Anja

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 22:13

Sorry mensen maar de Kruidvat fotoservice heeft door de vakantie drukte wat vertraging en vandaag dus nog geen foto's....morgen poging 3 Scheve mond

-X- Anja

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 01:00

Ok ik heb ze!! Zet ze morgen online..

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 14:10

Het heeft even geduurd maar ze staan online Lachen

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 18:50


**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 09:52

Lees de uitleg eens op http://www.smit-rijssen.nl Misschien dat je het id dan een beetje snapt, als je met je paard erheen gaat voor gipsafdrukken dan is het zowieso erg leerzaam allemaal. Ik had geen id dat je een hoef zo heen en weer kon draaien als Gerrit liet zien, tja als er een ijzer onder zit is die hele werkin eruit omdat je er als het ware een spalk onder hebt geslagen. De schoenen zijn van dusdanig zacht materiaal dat ze hetzelfde bewegen als de "blote" voet... Ja ik ben veel wijzer geworden bij Gerrit en het was echt de moeite waard Lachen

-X- Anja

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 18:11

Gisteren kwam er na precies 3 weken levertijd een hele zware doos binnen Lachen De schoenen zijn er inclusief de gips afdrukken van Miro's hoeven *LOL* Ik had gisteren geen tijd meer op ze te gaan passen en bovendien was Miro niet helemaal rad l.a (geen ernstige dingen maar hij had zich denk ik een beetje verdraaid). Vanmorgen was ik om 8 uur op stal want ik moest naar Emmeloord voor de 9de peesscan dus ik dacht: " nou dan doe ik de schoenen mooi in de trailer aan dan hoef ik ook geen springschoenen om te doen en kunnen ze in Emmeloord gelijk eens zien hoe de schoenen eruit zien" Zo gezegd zo gedaan, eerst ff voetjes gewassen, gepoetst en toen de schoenen aan....gaan wat moeilijker dan de leen schoenen maar dat komt omdat deze precies pas zijn Haha! Miro had achter nog geen schoenen gedragen en de eerste 3 passen tilde hij zijn achterbenen ook heel hoog op totdat hij merkte dat hij geen pijnlijke losse steentjes in zijn hoef kreeg Knipoog Dus met schoenen op de trailer en in Emmeloord met schoenen even voorgedraafd en toen kwam de digitale camera erbij en moesten ze ff foto's maken, Miro is de eerste met schoenen die Emmeloord kent Astrid en ook de hoefsmit waren zeer te spreken over de schoenen, Miro draafde vrolijk op de harde cirkel en voelde zich erg zeker doordat hij niet meer kon uitglijden, iets dat hij met ijzers niet was.....
Ik moet nu nog foto's maken van Miro met zijn nieuwe sneakers maar dat doe ik van de week wel ergens...

-X- Anja

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 20:22

De foto's op Yahoo zijn ondertussen verwijderd maar ik zei ook: Ik ga van de week foto's maken van zijn sneakers dus... Die kruisjes stonden er al een tijdje, als ik foto's maak zet ik ze ook niet hier maar op Yahoo...de foto's + link volgen zodra ik foto's heb gemaakt en ontwikkeld....kan ff duren Knipoog Snappen we het allemaal nog?? Scheve mond Tong uitsteken

-X- Anja

**Look where all this talking got us baby!!**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers