Ladinus rijden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Ladinus rijden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 21:43

Hoi Bokkers,

ik ga per 1 september weg bij Fab ( Huilen ) en dan ga ik waarschijnlijk dit paard bijrijden. Hij heet Ladinus, is een ruin van 10 jaar, het is meer een springpaard, hij heeft een stokmaat van 1.74 meter (joehoeee, Fab was ong. 10 cm kleiner) en ja, hij is een stuk smaller dan Fab dus dat was wennen. Ik heb niet echt foto's van toen die lekker liep meer alleen van het inrijden zo gezegt. Maar ik ben erg tevreden over dit paardje, ik ben rustig aan begonnen kijken hoe die zou reageren maar hij is op een gg moment vrij makkelijk nageeflijk te rijden en liep die netjes helaas hier dus geen foto's van, maargoed, dat komt nog wel.

Op zich is het een super braaf paard, heel betrouwbaar, dat is erg belangrijk voor mij, want, dat zullen enkelen van jullie wel uit mijn verhalen gemerkt hebben, ik ben nogal snel onzeker. En voor de zekerheid moest ik maar even een martingaaltje omdoen. Maar ik voelde me erg prettig op zijn rug, voor mijn part is die goed gekeurd, maar de grootste klap zal straks nog komen als ik Fabiola moet gaan missen... Maarja, dit is weer een nieuwe uitdaging...

Hier wat fotootjes.

Even uitleggen hoe de camera werkt Knipoog

Afbeelding

Dezelfde maar dan duidelijker

Afbeelding

Even lekker inkomen, alleen hij is heel smal en ik kom vrij hoog uit het zadel waardoor mijn armen zo gestrekt zijn, hoe komt dit en wat kan ik er tegen doen? mijn beugels langer is geen optie aangezien ik vrij korte beentjes heb. toch zal ik het proberen, maargoed, misschien heeft iemand anders wat anders dat ik kan proberen?

Dus op deze foto nog even lekker inrijden...

Afbeelding

Even inzoomen hoor, anders dan krijg je ergens een heel klein meisje op een paardje en verder de rest van de buitenbak, haha!

Afbeelding

Ik had hier allemaal nog veel te lange teugels maar ja, ik was vrij voorzichtig en even kennis maken enzo. Later nam ik de teugels wel korter hoor.

Afbeelding

Ik zit weer te fluiten, nee hoor, ik fluit eigenlijk zelden als ik op het paard zit...

Afbeelding

De kwaliteit lijkt (eigenlijk IS) slecht omdat ik ingezoomd heb met de pc...

Afbeelding

Dit bewijst maar weer hoe goed moeders kan fotograferen... (zo heb ik nog 5 foto's) maar ach, ik mag niet zeuren he... en ik moet zeggen, ze wordt er al steeds handiger in!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rex reed ook in de bak, en Rex heeft een heel zielig verhaal achter zich aan hangen...

Afbeelding

Ziet er eigenlijk best wel maf uit zo *LOL*

Afbeelding

Dit HAD een leuke foto kunnen zijn... Clown (let vooral niet op de plaats waar mijn hannden zitten )

Afbeelding

Deze foto is wel heel leuk, ik heb alleen wat chinees-achtige oogjes!

Afbeelding

Al die vliegen... maar bij Fab zaten er zondag een stuk of 40 50 zooo zielig! Dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat het zo erg was!

Afbeelding

Even stappen...

Afbeelding

Dat gaat al ietsje beter... alhoewel het niet de hoofdzaak is dat ie z'n kop omhoog heeft hoor maar ik wilde het wel even proberen.

Afbeelding

Gerda, een van de instructrices op haar eigen paard Lord... Alleen van Gerda zelf is niet veel meer overgebleven...

Afbeelding

Ik ben vandaag zo vrolijk.... zo vrollijk... zo vrolijk... Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!

Afbeelding

Beetje vage galop...

Afbeelding

Hihi... dit is wel een grappige foto... *LOL* (wel weer even ingezoomd)

Afbeelding

En tot slot nog even een draf foto...
Maarja, toen Ladi eenmaal lekker begon te lopen stond mam weer druk te praten en heeft dus (snik) geen foto's genomen, maarja, boeie, jullie hebben een idee van Ladinus! Alleen m'n gezicht is een beetje misvormd... *LOL*

Afbeelding



byebye

reacties mogen en ik zal begripvol reageren Knipoog

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)



Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 22:45

hOI
ja m'n handen rechtop ja, ik denk er vaak wel aan maar was er nu totaal niet mee bezig, ik zal nog meer denken haha.
en oja, ik heb te korte kuitspieren dus dan trek ik mijn benen vaak op ja. maarja, oefenen oefenen oefenen

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 12:29

Hoi,
ik weet het verhaal niet en ik moet er een keer voor gaan zitten want het blijkt echt heel zieli te zijn.

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 12:30

En ik zit idd wat scheef vooral met een pasje wijken.

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 13:23

nee haha het heeft niks met die kap te maken maar ik weet wel dat die mensen hem op een of andere manier gered hebben ik ga het verhaal binnenkort maar eens aanhoren haha, maar hij heef wel super goede afstamming.

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 22:52

ik heb vandaag weer op Ladinus gereden het gaat al wat beter, maar ik moet erg wennen aan hem. Hij is een stuk smallewr dan Fabiola en je moet veel meer je evenwicht bewaren, na een maand zal dit al stukken beter gaan maar het is nu nog even wennen Haha! Verder even over het 'kapje' van Rex. Dit is niet voor de vliegen ofzo, maar Rex kan niet tegen het zonlicht in zijn ogen, dan gaat hij met zijn hoofd schudden! Ik heb het toch maar na gevraagd, ik was zelf ook best benieuwd! Maargoed, dan weten jullie dat... en Marijke, dat wat Roos zei krijg je er niet in 1 week uit, en ik ging nu meer even op het paard letten en dan kijk de andere keren wel weer beter naar mijn houding, het was de eerste keer dat ik erop zat, dus ja, maar ik heb gister ook op zo'n groot paard gereden tegen de 1.80 aan (omdat Fab kreupel is) en die was ook een stuk smaller dan Fab en vooral in de galop een stuk moeilijker ik reed vandaag ook nog een ander paardje, en die was ook zo smal, ik moet er echt nog aan wennen... Fab 'zit' je meet en hier 'sta' je meer als jullie snappen wat ik bedoel Tong uitsteken

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 60 bezoekers