Ik op mn bijrijdpaardje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 12:17

Voor het eerst sinds tijden dat iemand weer foto's van mij heeft genomen, ik vind het voor mezelf wel leuk om te zien hoe ik nou eigenlijk rijd, ook al zijn het momentopnamen. Ok ik weet het, ik heb geen perfecte houding, t is dat ik er nu even geen foto van kan vinden, maar als ik kon laten zien hoe erg mn houding was voor ik naar engeland ging is het nu toch wel verbeterd Haha! (let ook niet op mn cap he Knipoog ). Ok als eerste gewoon staand.
[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0TADtP38bOAjojAluRelVn7vok5pexa5t15rxulgOQVx2gbtXrTe5pGLJK6t1EhnnTiU0RFeW8SYnbt1Hjcp1!!AjRMj4JiMsjdv1oJ!N9wxq!FovnBYdow/Lavita(Y)-stilstaand.jpg[/img]

Eeentje in stap,
[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0SgAiIDYaxbPojAluRelVn7vok5pexa5tx8UKjBln6VhkUdIRJQ3xrTwOT0D09yXZX!kZ*5FslISjVEsTN1iC6Y0!lcgElR6WZMYFVZ3aX*DybWDMTGwz4g/Lavita(Y)-stap(zk).jpg[/img]

Let hier niet op mijn uitstekende tenen Haha!
[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0SgAAADIa6bLojAluRelVn7vok5pexa5tUmWhPa6lLaKaSCC*izBLEyd5zzcSwFk4E6mYj4lhVRDoBq5Qvuc4HqzpoMGA4WKOKxAd73ZmHNR*DRl5vi7sWw/Lavita(Y)-stap(vk).jpg[/img]

Nog een in draf. Ik weet het, geen dressuurcombi, maar ben wel trots op dr, aangezien ze hier bijna 8 weken niet bereden is, en sowieso niet veel meer kent dan stap draf, galop, ho, links en rechts!
[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0SgCRGhsaka3ojAluRelVn6f*5bcp33FTaVTMsbQeJ22bWeukZa*beZ262ASXR3qZiOD4VnfcXeNGHbm6Nv*wj5VvwXLpJX4NmcD*EJLEPK10zSiEI*XSAA/Lavita(Y)-draf(zk).jpg[/img]

Nog een in draf de andere kant op *LOL* , jammer dat die paal net voor dr hoofd staat Verdrietig
[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0TgAgVA4be*vojAluRelVn6f*5bcp33FTKzk*0qrtjByLfK3wB8czPzxyKeDsrSfzJcbdpyj*m7KiW40oCKGAvZHMA0xhBhUnNOPP4qGxRncXYrmsK9!xbA/Lavita(Y)-draf-l(zk).jpg[/img]

Even in galop, ben voornamelijk bezig met het krijgen van een rustige galop, aangezien ze sterk de neiging heeft van me weg te rennen, de rest komt later wel.
[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0RwBGAFsZ2XLojAluRelVnzTVsbUisQfpb5WXhboeLzQrGMynsn3DVgtRDhkj8ZCfo4V6PZuPMpe7HrTauIYB3p3mWDCnOF9KckANu9Q*XE4/Lavita(Y)-galop.jpg[/img]

En de laatste, een klein sprongetje, het is pas de 3e x dat ik met haar spring, kende ze ook nog niet, dus hoogte vind ik niet zo belangrijk nu Lachen jammergenoeg heb ik ook geen beenbescherming in haar maat, des te meer reden om extra voorzichtig te doen dus.
[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0SgDdPa4aZM3ojAluRelVn*Uc!hJOT8pLgvqzQ6PMw6lqCz5tNuxvPj5o1rU2e9e148KYXXbOmkr1TLjOTJE*9rQJAGWAfvsVFZbJKhb9*sgKUXd!fNyRSw/Lavita(Y)-springen.jpg[/img]

Ik hoop dat ze niet te groot zijn geworden, maar ik vrees het ergste Clown


_________________
Dan maar geen onderschrift Verdrietig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ylva op 2001-09-14 12:30 ]</font>

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 12:35

mooi beestje zeg.

trouwens zijn de foto van de BBQ nog gelukt dat ik Frenske lekker in de houtgreep hebt omdat ze niet op de foto wilde!!!!hi hi hi hi hi hi

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 12:41

Leuke foto's.

Het valt me op dat iedereen altijd allemaal excuses zet bij de foto's. Let niet op m'n houding, geen dressuurcombi etc. Hou daar nou eens mee op. We doen toch allemaal onze best en er is er maar 1 die Anky van Grunsven heet!

De bedoeling is toch dat jij en je paard plezier hebben!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 12:47

Heel waar, ben ook maar een recreatieruiter hoor, heb geen anky ambities *LOL* bij mij is het meer om te voorkomen dat er negatieve reacties komen, van die mensen hebb ik dan liever geen reactie omdat ik ook wel weet wat er niet goed gaat enzo. Party!!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 12:54

ik vind jullie een hele leukie combi!!
en je zit echt netjes hoor!!
leuk stel Lovers

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 13:14

Leuk paard hoor en ik vind je wel netjes zitten. En die cap Kusje die heb ik ook sinds kort en moet er ook nogal aan wennen Knipoog
Ik vind dat jullie een leuk stel zijn samen.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 13:25

Ik vind het een leuk paardje en ze loopt al erg netjes!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 13:34

Heel leuk paardje die je in de handen hebt. En weet je wat het belangrijkste is "dat je er van geniet". Dat is aan je hele gezicht te zien. Veel plezier met je paardje groetjes Greetje Lovers Lovers Lovers

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:01

Gaaf paardje ylva!!!
Echt een leuk beest Lovers en ik vind dat hij al best netjes loopt hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:16

Het valt me op dat iedereen altijd allemaal excuses zet bij de foto's. Let niet op m'n houding, geen dressuurcombi etc. Hou daar nou eens mee op. We doen toch allemaal onze best en er is er maar 1 die Anky van Grunsven heet!



ben ik dan de enige die wel die ambities heeft Verward wel zie je goed dat als ze wat ronder is dat ze dan haar achterbeen der onder brengt en anders niet

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:50

Citaat:
Op 2001-09-14 20:16, schreef pieterjan:
ben ik dan de enige die wel die ambities heeft Verward


sorry maar bedoel je dat jij jezelf wel zo goed en alles op je paard zit zitten of wat bedoel je pj, als je dat bedoeld vind ik het beetje opschepperij sorry dat ik et zeg en verschrikkelijk droppie van een paard, ylva! je kijkt wel de camera IN haha. hij loopt al heel netjes zeg..

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 20:53

Grinnik, tja op de eerste 2 foto's op de eerste waren we aan het poseren, en op de 2e was ik net uitleg aan het geven over watvoor foto's ik wilde, vandaar *LOL*

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 23:09

Hee ik vind je houding helemaal niet slecht en leuk pardje!

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 11:14

Ik vind dat jij behoorlijk netjes op je paard zit. Ik heb al anders gezien! En die teentjes vallen ook nog wel mee! Je moet niet zo bescheiden zijn: je hebt een mooi paardje en een mooie houding en op de 5de foto is te zien dat ze ook netjes kan lopen!
Nog veel succes met haar!

PS: zie ik op de 4de foto een grasbuikje? Dat vind ik zo schattig. Die van mij heeft dat ook! Knipoog

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 11:17

Tja PieterJan, dit is dus wat ik bedoel. Altijd die mensen die het toch zo goed weten. Ik ben benieuwd naar jouw protocollen. Allemaal 10-en?

Hoe kan je een rijtechnisch oordeel vellen aan de hand van een foto? Ben je een helderziende? Foto's zijn toch een moment-opname.

Zelf ben ik een "dressuurprikker", maar dat neemt niet weg dat ik mensen die op een "andere" manier hun HOBBY uitoefenen met hun paard gelijk veroordeel. Zoals ik al eerder zei: Als de ruiter en het paard maar plezier hebben! Al gaat iemand achterstevoren op z'n paard zitten!

We kijken toch allemaal met veel plezier naar de geplaatste foto's. Nog veel van deze (ver)oordelen dan ben je wel heel moedig om nog een foto te plaatsen.

Mijn idee is nog steeds: als je ziet dat iemand op een leuke manier met z'n paard bezig is en veel lol beleeft aan z'n hobby, het gewoon een leuke foto is om naar te kijken!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 21:20

Leuke foto,s Ylva!!! Leuk paardje !!!!en een super combi ,kun je trots op zijn.!!!ga zo door .(lijkt me ook nog eens een lieverd)