wat scheelt er met men scanner([***])

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 19:58

mannen , mijn scanner scant geel en groen door men foto heen, nu had britt zo een mooie foto van hem getrokken die ik nu helemaal geknipt heb hoe spijtig t ook is , en op de echte foto zie je een mooier hoofdje en dan die nekspier staat er duidelijker op! ok , nu is de foto niet zo mooi maar toch een foto hihi kijken hoe hier op de site komt: hebben jullie dat ook dat fotos ingescannen lelijk worden Verward
[img]../upload/27/torino1.jpg[/img]



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:02

let vooral op zijn nek die toaan t bovenste punt van zen oor komt, haha mijn grootste trots zijn hals Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:05

op die plaats waar de speekselklier zit heeft ie zelf s 3.5 vinger plaats ideaal dressuurpaard men knollie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:11

ik ga speciaal voor jou pris eens fotos maken hoor, mag t al wat met zen winterhaar zijn of wil je geschoren?dan moet je nog een maandje wachten of 2 Haha! hoie ie int echt eruit ziet eum vraag esther, jippie dorine en silvia of hannelore of kadans

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:47

wat een lekker ding is het mijn gestion [***]!!!hihi over 2 jaar trug te vinen in t junioren team van belgie Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:50

sinds augustus ben ik echt torts op hem geworden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:38

ja jippie heeft echt verstand van paarden Haha! spijtig dat ie op wedstrijd niet zo cool blijft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 22:21

dank jullie wel Haha! Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Ubermetrics en 45 bezoekers