Nog een paar Twilight fototjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Nog een paar Twilight fototjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 13:40

Nog een paar Twilight fototjes met een beetje een verslagje.

Twilight is echt een braaf dier en doet heerlijk haar best onder het zadel.
Ze liep vandaag wel niet zo goed als dat ze soms al kan, maar dat is altijd als er iemand is die foto's wil maken Verward

En vandaag stond voor het eerst de deur open van de 1e foto
Was wel spannend hoor
Want om het hoekje liggen pakken voordroog met een stukje los plastic.

En zo kijken is dan het enige wat ze doet, daarna weer lekker ontspannen lopen. Braaf he

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 13:44

leuk paardje hoor!!! kan leuk lopen
alleen je zit een beetje voorover!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 13:51

Laat ik maar niet zeggen waarom ik voorover zit, want dan krijg ik weer een officiele waarschuwing Haha!

En op een paard dat nog niet zo lang zadelmak is, zit ik nooit kaarsrecht.

Mhorselover
Berichten: 4
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:24

ik vindt dat een belachelijk antwoord.juist op jonge paarden moet je gewicht goed verdeeld worden.jij kan er ook niets aan doen dat je zon dikke reet heb maar dan moet je een ander je jonge paarden in laten rijden. of je moet je laten helpen via plastische chirurgie dikke kus miep

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:27

Dank je
en ach we zijn niet allemaal ankie he Haha!
Maar jij vast ook niet, want dan was je wel beroemd en had je vast een mooi profiel Lachen

En op deze manier kun je goed meegaan met je paard, iets wat jij vast niet doet met strakke hand en planklijf of zo Lachen
En de paarden die ik zadelmak heb gemaakt hebben het zo verkeerd nog niet gedaan in de sport, dus, maak ik me er niet zo druk om.

dus eerst foto's van jou en dan gaan we verder.
Of liggen die van jou door onkundig rijden op het slachthuis omdat dat he beroep is, heb je meteen genoeg werk, makkelijk Lachen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-08-03 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:28

Mhorselover schreef:
ik vindt dat een belachelijk antwoord.juist op jonge paarden moet je gewicht goed verdeeld worden.jij kan er ook niets aan doen dat je zon dikke reet heb maar dan moet je een ander je jonge paarden in laten rijden. of je moet je laten helpen via plastische chirurgie dikke kus miep


Ook goeiemiddag......... wat zijn we lekker vriendelijk

Even weer on-topic: een leuk paard, maar ik vind je schimmel toch leuker Kwijl

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:32

Mhorselover schreef:
ik vindt dat een belachelijk antwoord.juist op jonge paarden moet je gewicht goed verdeeld worden.jij kan er ook niets aan doen dat je zon dikke reet heb maar dan moet je een ander je jonge paarden in laten rijden. of je moet je laten helpen via plastische chirurgie dikke kus miep


zo je komt lekker binnen he ? nog maar drie berichten en gelijk runningkawa al afzeiken, gezellie Knipoog maar goed...

ik vind dat ze er lekker ontspannen bij loopt voor een paard dat nog niet lang onder 't zadel is. OK dan! toppie

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:36

Mhorselover, ik vind jouw antwoord een heel stuk belachelijker dan die van Kawa Schijnheilig
En wat maakt het uit dat je een beetje voorover zit, gaat dat paard echt niet dood van hoor...

Ziet er goed uit hoor, voor een paard wat nog maar net onder het zadel is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:42

Door van die opmerkingen als van Mhorse heb ik heel lang getwijfeld of ik wel fotoos zou plaatsen. Fotoos plaats je omdat je trots bent op je paard en niet om door allerlei onbekenden helemaal afgebrand te worden. Op iedere combinatie valt wel iets aan te merken, dus laten we het een beetje gezellig houden!

Leuke fotoos Kawa, het ziet er allemaal erg vriendelijk uit en dat vind ik persoonlijk het belangrijkste bij het rijden van een jong paard!
Ik hoop dat je regelmatig wat blijft plaatsen zodat we jullie vorderingen kunnen volgen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:46

Ach, die muts was bij mij ook al zo bezig. Ze maakt zich niet populair zo. Zie deze maar eens:

Mhorselover schreef:
erg leuk zadel.maar het is meer een karre paard. en je mot denken aan je zit je zit erop met een eivormige aars zal wel door t zadel komen kun je niets aan doen dan . groetjes miep


Boos!

Maar Running, ziet er leuk uit joh! Ze lijkt me best heel braaf. Leuk paardje ook om te zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:48

Zeker blijf ik plaatsen.
Want zoiets als dat van Mhorse, doet me niks.
Als dat nu mensen doen die ik beter ken, zou ik het anders vinden.
Van haar/hem wil ik eerst wel wat aktie zien, dan kun je verder praten.
Zal verwacht ik wel een jaloerse pennygriet zijn Lachen

En idd Jippie, de ontspanning vind ik het belangrijkste, vandaar uit kun je verder komen.
En dat zal ze door de tijd heen ook wel doen, want ze heeft een super fijn karakter.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:52

Leuke foto's Kawa Lachen. Leuk paard.

(over Mhorse: die heeft ook in een topic op LK iets gezegd over een jaarling dat die alleen geschikt was als vleespaard: mooie opmerking als iemand trots een foto van een jaarling plaatst Boos! ). Ik heb een PB naar Mickey gestuurd over deze gebruiker aangezien enige constructieve bijdragen ver te zoeken zijn).

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:55

OFftopic : Kan een van de mod-jes het IP adres van die MIEP niet blokkeren, wordt het een stuk gezelliger op.
On topic : Mooi paardje hoor Lachen!!

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:02

off-topic, belachelijk van mhorse om zo af te zeiken, daarvoor ben je toch zeker niet op bokt? Verward bokt is toch om lol te maken, en te laten zien hoe trots je op je paardje ben, en hoe leuk en lief je paardje wel niet is!

ontopic, ik vind het er SUPER uit zien voor zo'n jong paardje OK dan!

en zeurende mensen, rot op Tong uitsteken

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:12

ik vind het er echt heel goed uit zien !! Mooi paardje ook ! en die Mhorse moet niet zo verschrikkelijk idioot doen !!!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:26

Ziet er heel netjes uit hoor Is ook een erg mooi paardje.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:32

runningkawa schreef:
Laat ik maar niet zeggen waarom ik voorover zit, want dan krijg ik weer een officiele waarschuwing Haha!

En op een paard dat nog niet zo lang zadelmak is, zit ik nooit kaarsrecht.

Whahaha zeg maar niets nee. Maare ik zit ook nooit helemaal recht op een paard wat net zadelmak is. Ziet er trouwens goed uit. Ik ben ongveer evenver met mijn peterpan dus dit is leuk vergelijkingsmateriaal. Hoop ook zo snel mogelijk foto's te plaatsen.

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 16:22

weet je wat? ga eens gezellig samen rijden grib en RK? dan kunnen we direct foto's van jullie beiden zien.

ps: met dit stoffige weer is het idd beter om met bril ofzo te rijden. als het stof in je ogen komt zijn ze direct geïrriteerd.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 16:43

Ziet er netjes uit hoor RK.
Ik zit lekker ook voorover op jonge paarden zodat ik met mijn dikke kont niet die rug zo onwijs belast Haha!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 16:52

Leuke foto's RK ! Twilight loopt echt al heel erg lekker, zeker voor zo'n jong paard. Ze pakt het allemaal goed op vind ik. Het wordt nog weleens wat met jou Knipoog

Ik mag overigens aannemen dat Mhorse nu gebanned is? want op zo "iets" zitten we hier natuurlijk niet te wachten......

Cool

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 16:54

leuke foto's,en als ik eerlijk moet zijn,op een paard wat net word ingereden heb ik nog nooit iemand kersrecht op zien zitten?
het ziet er lekker ontspannen uit.
alleen herkende ik jouw niet,ik dacht dat er iemand anders opzat Haha!
op kawa ziet het er echt anders uit,ik bedoel niets met deze opmerking maar ik vond het wel grappig hoe anders het opeens uitzag.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 16:57

Zeg RK, heb jij lenzen ofzo? Tong uitsteken
Leuke foto's verder

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 16:59

Ziet er al goed uit hoor!
Mooi paardje ook!
Ga zo door! OK dan!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:00

Kayla schreef:
Zeg RK, heb jij lenzen ofzo? Tong uitsteken
Leuke foto's verder


Oh Kayla, je moest eens weten! Ik loop regelmatig haar "min 6" uit de bak te vissen..... maar als dat niet lukt, moet RK ze zelf zoeken, met als gevolg, dat je voorover moet zitten om ze te zoeken...... voila, verklaring is gevonden!

Oh ja, kun je nagaan, ik heb min 10 en verlies ze altijd! Vraag je je nog af waarom er nog nooit geen rijfoto's van mij te zien zijn geweest hier?????

Haha!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:00

ziet er leuk uit, ius dat je paardje naast kawa?